خوش آمدید

درخواست تشکیل جلسه فوری برای آلودگی هوا در خوزستان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

خوزستان همیشه با افتنیروهای درمانی روبه رو است – تاشکن

به نقل از خبرنگار مهر، محمدحسین سرمست شوشتری صبح امروز دوشنبه در نشست با «میثم لطیفی» رئیس سازمان اداری استخدامی سرزمین با اشاره به شرایط خاص استان خوزستان فرمود: این استان از لحاظ امنیتی، صنعتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی اهمیت خاصی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه گفت: یکی از شرایط خاص استان خوزستان، بیماری‌ها بوده که از این حیث در سرزمین رکورددار است. وجود آلاینده‌های صنعتی، گرد و غبار، گرما و دیگر شرایط جهت شده‌اند تا مردم استان به بیماری‌های گوناگونی مبتلا شوند.

او گفت: همیشه با افتنیروهای درمانی در خوزستان روبه رو بودیم که علاوه بر این مشکل، در سال‌های تازه خروج نیروهای درمانی از استان علتداخل شدن سختی بسیاری به ما و نیروهای حاضر درمانی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: انتظار می‌رود با دقت به افتشدید نیروهای درمانی در خوزستان و لزوم اراعه خدمات مطلوب به بیماران در دولت مردمی، همه کوششها و نگاه‌ها به جذب نیرو و از بین بردن حداکثری افتکادر درمانی بویژه پرستار، متمرکز بشود.

ادامه مطلب
فعالیت خیرین میراث فرهنگی به جذب اندوخته گذاری برای احیای بناهای تاریخی پشتیبانی خواهد کرد_تاشکن

وی به لزوم همکاری همه ادارات در از بین بردن مشکلات بهداشتی و درمانی مردم خوزستان اصرار کرد و افزود: مشکل خاص دیگر که حقیقتاً حوزه سلامت استان را با مشکل روبه رو کرده، سخت بودن نگهداشت نیروها به خصوص نیروهای تخصصی در واحدهای درمانی است چرا که با وجود افزایش سطح خدمات اما تمایل نیروها برای ماندن در استان کم شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به آمار بیمارستان‌های اهواز و دیگر شهرستان‌ها او گفت: ۱۰ بیمارستان عمومی و فوق تخصصی در اهواز و ۱۹ مرکز درمانی در دیگر شهرستان‌های خوزستان به مردم استان خدمات‌رسانی می‌کنند. انتظار می‌رود با عنایت دولت مردمی و همه مسئولان کشوری و استانی، بیشتر از پیش به مشکلات حوزه سلامت بخصوص مشکل مالی و افتنیروی درمانی رسیدگی بشود تا بتوانیم سطح اراعه خدمات به بیماران را با بهترین و بیشترین کیفیت انجام دهیم.

ادامه مطلب
بارسلونا برای هر سناریو احتمالی روبه رو ناپولی آماده است



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها