خوش آمدید

قابلیت تشخیص سقوط اپل واچ جان یک کوهنورد را در آمریکا نجات داد

قابلیت تشخیص سقوط اپل واچ جان یک کوهنورد را در آمریکا نجات داد


ویژگی تشخیص سقوط اپل واچ به پشتیبانی مردی در جورجیای آمریکا آمد. «مایک مناند» درحال پیاده‌روی در منطقه تفریحی ملی رودخانه چاتاهوچی می بود که در تاثییر سانحه‌ای سقوط کرد. اپل واچ با تشخیص این سقوط با اورژانس تماس گرفت و علتنجات او از مرگی قطعی شد. سنسور تشخیص سقوط اپل واچ، در صورت سقوط ناگهانی فعال می‌بشود و اگر فرد هشدار را ظرف یک دقیقه بعد از سقوط رد نکند، به شکل خودکار با اورژانس تماس می‌گیرد.

بر پایه گزارش Fox5 Atlanta، مایک مناند در منطقه تفریحی ملی رودخانه چاتاهوچی می بود که سگ‌های او یک گرگ صحرایی را در دوردست می‌بینند، سگ‌ها که ترسیده بودند مناند را به زمین می‌زنند و علتسقوط او خواهد شد. اپل واچ این سقوط را تشخیص می‌دهد و از طرف مناند با واحد اورژانس تماس می‌گیرد.

ادامه مطلب
اپل انگارً یکی از قابلیت‌های هدست ویژن پرو را بی‌سروصدا حذف کرده است
قابلیت تشخیص سقوط اپل واچ جان یک کوهنورد را در آمریکا نجات داد ۱۴

تشخیص سقوط اپل واچ و نجات جان کوهنوردان

مایک مناند به‌خاطر سقوط و شکستگی از ناحیه پا حتی نمی‌توانست گوشی خود را از جیبش دربیاورد. اپل واچ با تشخیص این سقوط مرگبار، با اورژانس تماس برقرار کرد و مکان دقیق او را به واحد فوریت‌ها خبرداد. بر پایه حرف های‌های این کوهنورد، او اگر اپل واچ نمی‌پوشید قطعاً جانش را از دست می‌داد، چون اصلاً نمی‌توانست از جایش تکان بخورد.

زنی نیز بعد از این حادثه، در همان پارک دچار سانحه شده و جانش را از دست داده می بود. مناند دراین‌باره می‌گوید: «هنگامی این خبر را خواندم، فکر کردم که احتمالا این چنین اتفاقی نیز برای من رخ می‌داد. چون من تنها بودم، هیچ کس در اطراف من نبوده است و هیچ‌کس هم واقعاً نمی‌دانست کجا هستم.»

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری

قابلیت تشخیص سقوط اپل واچ بعد از سقوط ناگهانی فعال می‌بشود و اگر فرد هشدار را در عرض یک دقیقه بعد از سقوط رد نکند، به شکل خودکار با اورژانس تماس می‌گیرد. این ساعت هوشمند این چنین با یک مطلب متنی، نقشه دقیق مکان فرد و زمان سقوط را به اورژانس خبر می‌دهد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها