خوش آمدید

رندرها و برخی از مشخصات گلکسی A55 افشا شد + ویدیو

رندرها و برخی از مشخصات گلکسی A55 افشا شد + ویدیو


انتظار می‌رود سامسونگ نسل تازه تلفنهای هوشمند سری گلکسی A خود را در سال ۲۰۲۴ اراعه کند. پیش‌ازاین مشخصات و رندرهای گلکسی A35 5G، گلکسی A15 و گلکسی A25 5G افشا شده بودند. اکنون رندر گلکسی A55 نیز انتشار شده است؛ این رندرها طراحی این گوشی را از همه زوایا آشکار می‌کنند. انتظار می‌رود این گوشی به‌گفتن جانشین گلکسی A54، با فریم فلزی و پردازنده تازه اگزینوس ۱۴۸۰ روانه بازار بشود.

بر پایه این گزارش و رندرهای منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که گلکسی A55 انگارً شبیه با دیگر تلفنهای سری A است. در سمت راست دکمه‌های پاور و تنظیم صدا قرار دارند. همان گونه که در گلکسی A35 و A15 نیز دیده می‌بشود، پنل پشتی دستگاه دارای سه دوربین سه‌گانه است که به‌صورت عمودی روی هم قرار گرفته‌اند. گمان دارد دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی روی این دستگاه کار گذاشته بشود.

ادامه مطلب
درمورد The Last of Us و قصه‌ای که اکنون در چند مدیا جادوان شده است

رندرها و مشخصات احتمالی گلکسی A55

رندرها و برخی از مشخصات گلکسی A55 افشا شد + ویدیو ۲۴

در تکه پایینی گلکسی A55 درگاه USB تایپ C و بلندگو مشبک را می‌بینیم. این چنین درگاه سیم‌کارت در لبه بالایی قرار داد. در رندرها جک ۳.۵ میلی‌متری وجود ندارد. در پنل جلویی، این گوشی هوشمند دارای یک صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. در بالای صفحه‌نمایش نیز سوراخ پانچ دوربین سلفی قرار دارد.

1701581119 184 رندرها و برخی از مشخصات گلکسی A55 افشا شد
رندرها و برخی از مشخصات گلکسی A55 افشا شد + ویدیو ۲۵

صفحه‌نمایش گلکسی A55 با حاشیه‌های نازکی احاطه شده است. ابعاد این گوشی ۱۶۱.۱ در ۷۷.۳ یا ۷۷.۹ در ۸.۲ میلی‌متر خواهد می بود. این رندرها گلکسی A55 را در رنگ مشکی نشان خواهند داد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مشخصات گلکسی S24 اولترا آشکار شد؛ دوربین پرقدرت و بدنه تیتانیومی
1701581119 934 رندرها و برخی از مشخصات گلکسی A55 افشا شد
رندرها و برخی از مشخصات گلکسی A55 افشا شد + ویدیو ۲۶

بر پایه گزارش منتشرشده، گلکسی A55 و این چنین A35 دارای یک فریم فلزی می باشند که این فریم جانشین فریم پلاستیکی قبلی شده است. این فریم فلزی به هر دو گوشی ظاهری باکیفیت می‌دهد. گزارش‌های قبل حرف های بودند که گلکسی A55 به پردازنده معارفه‌نشده اگزینوس ۱۴۸۰ با حمایتاز پردازنده گرافیکی AMD تجهیزاست. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از شارژ سریع ۲۵ واتی حمایتمی‌کند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها