خوش آمدید

پروانه معصومی به خاک سپرده شد/ سینما یک انسان بزرگ و ستاره واقعی را از دست داد + عکس

پروانه معصومی به خاک سپرده شد/ سینما یک انسان بزرگ و ستاره واقعی را از دست داد + عکس


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، مراسم خاکسپاری پروانه معصومی، بازیگر سینما و تلویزیون در امامزاده ابوطالب تهران برگزار شد.

مراسمی که قرار می بود با ازدحام همراه نشود اما تعداد بسیاری از علاقه‌مندان در کنار علی دهکردی مدیرعامل خانه سینما، احمد میرعلایی تهیه‌کننده و حمید شاه‌آبادی معاون اسبق سیما و برخی دیگر وجود داشتند.

رسانه ملّی هم آیین ترحیم و یادبودی برای پروانه معصومی برنامه‌ریزی کرده که روز یکشنبه ۱۲ آذر قرار است ساعت ۱۴ در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار بشود.

احمد میرعلایی در بخشی از این مراسم یادآور شد که به خواست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست سازمان صداوسیما امروز قرار می بود در مسجد بلال مراسمی برگزار بشود که خانواده پروانه معصومی پافشاری کردند به علت هوای بارانی نمی‌خواهند جهت زحمت دیگران شوند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
کمیسیون برنامه ‌وبودجه مستشاران تازه دیوان محاسبات را انتخاب کرد

او در ادامه او گفت: پروانه معصومی هنرمندی مردمی می بود که جمیع مردم ایران از درگذشت او غمگین شدند و فوت ایشان همزمان با ایام سوگواری و ایام فاطمیه بی‌علت نیست. امروز سینما انسان بزرگی را از دست داد.

علی دهکردی (مدیرعامل خانه سینما) هم در سخنانی در مراسم خاکسپاری پروانه معصومی او گفت: این سوگ بزرگ برای همه ما غافلگیرکننده می بود. به تصمیم خانواده ایشان برای خاکسپاری در این مکان احترام گذاشتیم اما مراسمی در خور شأن ایشان برگزار می کنیم. پروانه معصومی زیاد محبوب و دوست‌داشتنی می بود و همه عاشق مهربانی‌اش بودند. ما یک ستاره واقعی و با قیمت را از دست دادیم.

در قسمت فرد دیگر از این مراسم مطلب تسلیت رئیس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس صداوسیما برای درگذشت پروانه معصومی قرائت شد.

ادامه مطلب
اعتباری که برگ برنده مورایس شد

بعد از خواندن نماز میّت این بازیگر فقید بر دوش دوست‌دارانش برای خاکسپاری رهسپار شد.

پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان بعد از چند روز بستری بودن در بیمارستان عصر روز دوشنبه ۶ آذر به‌علت بیماری در سن ۷۹سالگی درگذشت.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

مرحومه معصومی برای بازی در فیلم «گلهای داوودی» از سومین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۶۳ و برای بازی «جهیزیه‌ای برای رباب» از ششمین جشنواره فیلم فجر در ۱۳۶۶ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شده است.

تصاویری از این مراسم را در ادامه ببینید:

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها