خوش آمدید

جزییات اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند اعلام شد

جزییات اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند اظهار شد


به نقل از ، هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند به ایستگاه پایانی رسید و مراسم اختتامیه این اتفاقات همراه با معارفه نفرات برگزیده در قسمت‌های گوناگون، روز جمعه ۱۷ آذرماه در شهر کاشان برگزار می‌بشود.

این دوره از جشنواره در قسمت‌های «فیلم مستند»، «مجموعه مستند»، «مستندنگاری» و «عکس» به دبیری یاسر فریادرس برگزار شد و طی آن ۶۹ فیلم مستند روانه آنتن شبکه مستند شد. نمایش این آثار از ۱ مهرماه اغاز شد و تا اول آذرماه ادامه داشت.

اسامی نامزدهای این قسمت در رشته‌های گوناگون به زودی اظهار می‌بشود. در قسمت «مجموعه مستند» نیز از میان۵۰ مستند ارسال شده به دبیرخانه، ۱۵ مجموعه مستند به قسمت مسابقه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند راه یافتند.

سعید رشتیان، جواد قارایی و مهدی بخشی مقدم قضاوت این قسمت را برعهده خواهند داشت.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
نگاه دولت به تعرفه‌های پزشکی باید تحول کند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

قسمت «مستندنگاری» نیز پذیرای آثار اهالی رسانه و خبرنگاران می بود و طی آن ۱۰ تاثییر از ۸ نویسنده، نامزد قسمت مسابقه این اتفاقات شدند.

داوران این قسمت داوود نعمتی انارکی، داوود امیریان و زهرا زواریان می باشند و مستندنگاری‌های برتر در روز اختتامیه معارفه خواهند شد. در قسمت «تک عکس»، ۷۷۳ فریم عکس از ۱۷۴ عکاس به دبیرخانه جشنواره تلویزیونی مستند رسید که با نظر هیئت داوران، ۲۷ تک عکس از ۲۴ عکاس به قسمت مسابقه راه اشکار کردند.

در قسمت «مجموعه عکس» نیز از بین ۱۲۵ تاثییر مجموعه عکس ارسال شده از ۷۱ عکاس، ۱۷ مجموعه عکس از ۱۵ عکاس به قسمت مسابقه رسیدند.

حسن غفاری، سعید فرجی و مریم کامیاب داوران قسمت عکس هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند می باشند.

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند همراه با معارفه و تقدیر از نفرات برگزیده روز جمعه ۱۷ آذرماه از ساعت ۱۸ در تالار بزرگ شهر کاشان برگزار می‌بشود.

ادامه مطلب
ایران قهرمان مسابقات کشتی فرنگی جام تختی شد_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

این مراسم به طور زنده و با اجرای فاطمه صادقی‌زاده از شبکه مستند سیما پخش می‌بشود. این چنین برنامه تلویزیونی «نردبان» با اجرای حامد شکیبانیا نیز اجرای برنامه خواهد داشت.

بر پایه برنامه‌ریزی انجام شده، در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند، بزرگداشت دو مستندساز نام آشنای سرزمین، مرتضی رزاق کریمی و مصطفی دالایی برگزار شده و از حمید بهمنی تصویربردار جانباز صدا و سیما نیز تقدیر می‌بشود.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها