خوش آمدید

ویژگی‌های جدیدی برای اندروید ارائه شد؛ بهبود قابلیت‌های پیام‌رسانی و Wear OS

ویژگی‌های جدیدی برای اندروید اراعه شد؛ بهبود قابلیت‌های مطلب‌رسانی و Wear OS


گوگل به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگی را برای اندروید معارفه کرده است که ویژگی‌های جدیدی را برای تلفنهای هوشمند، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند Wear OS و گوگل تی‌وی اراعه می‌کند.

ویژگی‌های تازه اندروید

این آپدیت به‌طور خاص روی بهبود قابلیت‌های مطلب‌رسانی تمرکز دارد. با وجود این به‌روزرسانی تازه از طریق Emoji Kitchen می‌توانید دو ایموجی را با یکدیگر ترکیب کنید و ایموجی‌های جدیدی خلق کنید و از آن‌ها در مطلب‌های خود یا Snapchat منفعت گیری کنید.

ویژگی‌های جدیدی برای اندروید اراعه شد؛ بهبود قابلیت‌های مطلب‌رسانی و Wear OS 19

ویژگی برجسته دیگر این آپدیت اندروید Voice Moods است که به‌صورت بتا در دسترس قرار گرفته است. این قابلیت می‌تواند صدای کاربران را در مطلب‌ها تجزیه‌و‌تحلیل کند و سپس به مطلب‌های صوتی شما همانند عکس زیر بعد‌عرصه و ایموجی‌های وابسته را اضافه کند. Reaction Effects قابلیت فرد دیگر است که به‌صورت بتا در این آپدیت وجود دارد و به شما اجازه می‌دهد تا به مطلب‌های شخصی دیگران با ایموجی‌های متحرک بزرگ عکس العمل نشان دهید.

ادامه مطلب
رده بندی ۱۰ سرزمین فقیر جهان در سال ۲۰۲۳

کاربران ساعت‌های هوشمند نیز با این آپدیت کنترل بیشتری بر خانه هوشمند خود خواهند داشت. در واقع این آپدیت کنترل‌های بیشتری را به ساعت هوشمند Wear OS شما اراعه می‌کند تا بتوانید لوازم هوشمند سازگار همانند جاروبرقی را از طریق ساعت مدیریت کنید. ویجت جدیدی با نام Assistant At a Glance نیز در این آپدیت وجود دارد که اطلاعات مهمی همانند آب‌و‌هوا، رویدادها و به‌روزرسانی‌های سفر را با یکدیگر ترکیب می‌کند.

1701436278 972 ویژگی‌های جدیدی برای اندروید اراعه شد؛ بهبود قابلیت‌های مطلب‌رسانی و
ویژگی‌های جدیدی برای اندروید اراعه شد؛ بهبود قابلیت‌های مطلب‌رسانی و Wear OS 20

ویژگی دیگر به‌روزرسانی اندروید اراعه توضیحات مبتنی بر هوش مصنوعی برای تصاویر در TalkBack که به کاربران نابینا و کم‌بینا پشتیبانی می‌کند تا عکس‌ها را بهتر فهمیدن کنند. ویژگی Live Captions در تماس‌های تلفنی نیز اکنون از زبان‌های بیشتری حمایتمی‌کنند.

ادامه مطلب
فهرست برندگان توپ طلا لو رفت!

بهبود قابلیت‌های امنیتی و دسترسی از جمله دیگر موارد قابل‌دقت گوگل در این به‌روزرسانی بوده است. کاربران اکنون می‌توانند برای ورود بدون رمز عبور به وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها از پین‌های سفارشی منفعت گیری کنند.

در نهایت، گوگل بیشتر از ۱۰ کانال پخش رایگان تازه را به Google TV اضافه کرده است و گزینه‌های سرگرمی رایگان در دسترس کاربران را زیاد تر کرده است. این کانال‌های تازه به لیست بیشتر از ۱۰۰ کانال رایگان حاضر در سرویس گوگل اضافه خواهند شد که فیلم، سریال، ورزش، اخبار و موارد دیگر را بدون نیاز به اشتراک اراعه می‌کند.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها