خوش آمدید

«زیرخاکی4» سر از شهرک سینمایی دفاع‌مقدس درمی‌آورد؟

«زیرخاکی۴» سر از شهرک سینمایی دفاع مقدس درمی آورد؟


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، چندی پیش رئیس صداوسیما از اغاز پیش‌تشکیل سریال «زیرخاکی» خبر داد.

مجموعه‌ای که سه فصل پرطرفدار را در تلویزیون پشت سرگذاشت و درمورد ساخت فصل تازه آن او گفت و گو‌های مختلفی شد. سرانجام این روزها مقدمات اغاز تشکیل را در دستور کار خود دارد و پیگیری‌ها مشخص می کند قرار است چند روز آینده برای تصویربرداری سکانس‌هایی به شهرک سینمایی دفاع‌مقدس بروند.

تعداد بسیاری از سریال‌های این روزهای سیمافیلم در سکوت کار خودشان را پیش می‌برند؛ در حالی که بازتاب‌ اخبار گسترده ساخت فصل تازه «زیرخاکی» و «نون‌خ» و این چنین برگشت احتمالی فصل هفتم «پایتخت» مشخص می کند مخاطب انتظار ساخت این چنین کارهایی را از تلویزیون دارد.

اساساً ساخت طنز که به طور جدّی در دستور کار تلویزیون قرار گرفته است.

ادامه مطلب
کوچ پزشکان به مشاغل دیگر/ از کدام رشته‌ها استقبال نمی بشود - تاشکن
آخرین مطالب

با وجود او گفت‌وگوی بازیگرانی همچون سیاوش چراغی‌پور و بابک نوری با تسنیم درمورد مذاکره‌ای که با آنها از سویِ تیم عوامل «زیرخاکی» انجام شده و حتی اصغر نقی‌زاده اما تا این مدت اشکار نیست کدام بازیگران تازه قرار است در کنار پژمان جمشیدی و ژاله صامتی که از بازیگران محوری این سریال‌اند در این مجموعه تازه وجود داشته باشند.

داستان و سرانجام اتفاقات سریال به کجا خواهد رسید؟ باید چشم به راه ماند و دید.

ادامه مطلب
زمان برگزاری اولین کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI مشخص شد

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها