خوش آمدید

چت‌بات هوش مصنوعی آمازون Q برای استفاده‌های سازمانی معرفی شد

چت‌بات هوش مصنوعی آمازون Q برای منفعت گیری‌های سازمانی معارفه شد


کسب‌وکار خدمات ابری آمازون موسوم به AWS در اتفاقات re:Invent از چت‌بات هوش مصنوعی جدیدی همانند ChatGPT پرده برداشت. این چت‌بات با نام «آمازون Q» برای سازمان‌ها ساخته شده و می‌تواند به سؤالاتی درمورد شرکت‌ها جواب بدهد.

به‌گزارش ورج، «آدام سلیپسکی»، مدیرعامل AWS در اتفاقات re:Invent خبرداد که آمازون Q همانند یک دستیار هوش مصنوعی کار می‌کند که کاربران می‌توانند سؤالات خود را درمورد یک شرکت از آن بپرسند. برای مثال، کارمندان یک شرکت می‌توانند از این چت‌بات بپرسند که تازه ترین دستورالعمل‌های سازمان درمورد منفعت گیری از لوگوی شرکت چیست. Q در واقع می‌تواند به جای کاربر بین اسناد گوناگون شرکت بگردد و سریع تر جواب او را اشکار کند.

معارفه چت‌بات هوش مصنوعی آمازون Q

کاربران می‌توانند از طریق AWS Management Console یا سرویس‌های اختصاصی هر شرکت یا اسلک و دیگر اپ‌های شخص ثالث به Amazon Q دسترسی اشکار کنند. سلیپسکی می‌گوید سؤالاتی که کاربران از آمازون Q می‌پرسند، برای آموزش هیچ‌یک از مدل‌های مبنایی این شرکت منفعت گیری نخواهد شد.

ادامه مطلب
نفت آبادان، بختیاری‌زاده را کنار گذاشت_تاشکن
چت‌بات هوش مصنوعی آمازون Q برای منفعت گیری‌های سازمانی معارفه شد ۱۴

چت‌بات هوش مصنوعی آمازون Q این چنین می‌تواند با همه مدل‌های حاضر در سرویس Amazon Bedrock نظیر Llama 2 و Claude 2 کار کند. این شرکت مدعی است خود سازمان‌ها می‌توانند تصمیم بگیرند که کدام مدل برای کاربرد آن‌ها مناسب‌تر است.

AWS می‌گوید دستیار Q با داده‌های مربوط به ۱۷ سال دانش به‌دست‌آمده توسط قسمت خدمات ابری آمازون آموزش داده شده و می‌توانید درمورد AWS هم از آن سوال کنید. این چت‌بات در واقع می‌تواند بهترین خدمات AWS حاضر برای یک پروژه را هم به شما نظر کند.

ادامه مطلب
همزمان با بلک فرایدی، کارگران آمازون برای دریافت حقوق زیاد تر اعتصاب کردند

آمازون Q اکنون تنها برای کاربران سرویس Amazon Connect در دسترس است. اما در آینده برای کاربران دیگر سرویس‌ها ازجمله Amazon Supply Chain و Amazon QuickSight هم در دسترس قرار خواهد گرفت. حرف های شده که این چت‌بات هوش مصنوعی در هر سرویس انگارً اندکی با فرد دیگر تفاوت خواهد داشت.

هزینه منفعت گیری از چت‌بات Amazon Q از ماهانه ۴۰ دلار اغاز می‌بشود.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها