خوش آمدید

مشخصات دوربین شیائومی 14 اولترا فاش شد

مشخصات دوربین شیائومی ۱۴ اولترا آشکار شد


بخشی از مشخصات دوربین شیائومی ۱۴ اولترا آشکار شده و از وجود چهار سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در قاب عقب این گوشی خبر می‌دهد. بزرگ‌ترین ارتقا در این عرصه به گمان زیاد به منفعت گیری از دوربینی با گشادگی دیافراگم متغیر بین f/1.6 تا f/4.0 برمی‌گردد که پیشرفت بزرگی نسبت به دیافراگم دوگانه شیائومی ۱۳ اولترا محسوب می‌بشود.

شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو چندی قبل در چین معارفه شدند و اکنون باید کم‌کم چشم به راه معارفه شیائومی ۱۴ اولترا باشیم. اکنون یک منبع آگاه به‌نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی ویبو مشخصات دوربین موبایل نامشخصی را آشکار کرده که به گمان زیاد همان شیائومی ۱۴ اولترا خواهد می بود.

مشخصات احتمالی دوربین شیائومی ۱۴ اولترا

این گوشی به گمان زیادً شبیه شیائومی ۱۳ اولترا دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. ولی تفاوت مهم آن به قسمت دیافراگم متغیر در لنز مهم برمی‌گردد که می‌تواند بین f/1.6 تا f/4.0 جابه‌جا بشود. پارسال شیائومی ۱۳ اولترا تنها می‌توانست بین دیافراگم f/1.9 و f/4.0 جابه‌جا بشود.

شیائومی ۱۴ پرو

این منبع آگاه این چنین می‌گوید قابلیت زوم در دوربین شیائومی ۱۴ اولترا ۰.۵، ۱، ۳.۲ و ۵ برابر خواهد می بود. فعلاً اطلاعات بیشتری درمورد مشخصات این دوربین انتشار نشده است.

ادامه مطلب
بازیکنان تیم فوتبال سپاهان اصفهان به زیارت خانه خدا رفتند
آخرین مطالب

مطابق شایعه ها، شیائومی ۱۴ اولترا می‌تواند در دو مدل با بدنه شیشه‌ای یا چرمی به بازار بیاید. با دقت به این که شیائومی ۱۳ اولترا تنها شش مدل با بدنه چرمی داشت، این تحول هم می‌تواند خوشایند کاربران باشد و گزینه‌های بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

قدرتمندترین پرچمدار شیائومی به گمان زیادً با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و سیستم عامل HyperOS به بازار خواهد آمد و از این نظر تفاوتی با دیگر اعضای خانواده خود نخواهد داشت. تا این مدت اشکار نیست که این گوشی چه وقتی رسماً معارفه خواهد شد، اما انتظار می‌رود که چند ماهی با رونمایی آن فاصله داشته باشیم.

ادامه مطلب
پوکو F6 و F6 پرو معارفه شدند؛ مشخصات + قیمت_تاشکن



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها