خوش آمدید

دربی سرخ آبی‌ها VAR نخواهد داشت

دربی سرخ آبی‌ها VAR نخواهد داشت


دبیر کل فدراسیون فوتبال:

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به شرایط منفعت گیری از VAR در لیگ او گفت: با دقت به قوانین فیفا نمی توانیم در دربی پایتخت از پشتیبانی دائر ویدیویی منفعت گیری کنیم.

ادامه مطلب
جریمه سنگین فدراسیون فوتبال عربستان برای یاغی های تیمش


به نقل از

خبرگزاری موج


، هدایت الله ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال بعد از دیدار نساجی و مومبای سیتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نساجی امروز بازی زیاد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست همانند بازی اول خود روبه رو نماینده هند به پیروزی برسد. هرچند نساجی توانایی بسیاری در جام باشگاه‌ها نداشت اما روال خوبی داشت و بازی‌های قابل قبولی از خود نشان داد.

او گفت: از غرب آسیا ۸ تیم صعود می‌کنند و به همین علت نساجی کار او سخت می بود ولی توانایی خوبی برای فوتبال مازندران شد و امیدوارم بتواند در سال‌های آینده از این توانایی منفعت گیری کند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص حالت ورزشگاه نقش جهان او گفت: باشگاه سپاهان پیگیر این نوشته است و امیدوارم حل بشود و بتواند از میزبانی منفعت گیری کند.

ادامه مطلب
ثروتمندترین فوتبالیست جهان کیست؟

ممبینی در خصوص این که آیا دربی پایتخت با VAR برگزار خواهد شد یا خیر، او گفت: نخیر! شرایط سیستم پشتیبانی داور ویدئویی این نیست که ما یک دستگاه را راه اندازی کنیم و در مسابقات از آن منفعت گیری کنیم. هنگامی یک لیگی لایسنس VAR را می‌گیرد، باید همه شرایط فیفا را اجرایی کند. ما اگر ۱۰ دستگاه برای VAR داشته باشیم و نتوانیم برای لیگ لایسنس بگیریم، نمی‌توانیم از این سیستم‌ها منفعت گیری کنیم. قطعاً در دربی ناظر وجود VAR نخواهیم می بود.

ممبینی در خصوص این که آیا داور پشت دروازه در دربی قطعی شده یا خیر، او گفت: این نظر افشاریان می بود. اگر کمکی به قضاوت دقیق‌تر کند، اجرایی می‌بشود اما اکنون در حد یک نظر است.




آیا این خبر سودمند می بود؟

ادامه مطلب
اگر حق پخش تلویزیونی را دریافت نکنیم هیچ چیز تغییر نمی کند/امیدوارم VAR در ایران بماند





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها