خوش آمدید

بسته خبری صداوسیما

بسته خبری صداوسیما| پخش ۷ سریال تازه خارجی در شب های زمستان/ مستندی از شهید فخری زاده پخش می بشود


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، سریال‌های خارجی تازه شب‌های زمستان و سریال ترسناک شبکه تماشا و این چنین مستندی که شبکه افق از شهید فخری‌زاده پخش می‌کند را به همراه جزئیات در ادامه ببینید:

پخش ۷ سریال تازه خارجی در شب‌های زمستان

شبکه تهران برای فصل زمستان هفت سریال خارجی تازه با گفتن‌های «کبرا ۱۱»، «منو ترکم نکن»، «شکستن یخ»، «کیش و مات»، «۵۰ متر مربع» و «هری وایلد و دهن لق» را آماده پخش کرده است.

سریال‌های «کبرا ۱۱»، «منو ترکم نکن»، «شکستن یخ»، «کیش و مات»، «۵۰ متر مربع»، «هری وایلد و دهن لق» با اغاز فصل زمستان در جدول پخش شبکه تهران جانمایی خواهد شد.

سریال «کبری ۱۱ ـ آشتی‌ناپذیر» در گونه اکشن، ماجراجویی و درام محصول ۲۰۲۲ آلمان از شبکه تهران سیما پخش می بشود. در این فصل سمیر و ویکی، پلیس‌های بزرگراه در آلمان می باشند که در هر تکه با چالش‌ها و اتفاق‌های شوق‌انگیزی روبرو خواهد شد.

ادامه مطلب
صهیونیست ها خواستار برکناری نتانیاهو شدند_تاشکن

سریال تازه «منو ترکم نکن» محصول سرزمین ۲۰۲۲ ایتالیا در ژانر پلیسی جنایی است که در خلاصه این سریال آمده: در پی کشف جسد یک پسر نوجوان، دانیل و نامزد سابقش النا که هر دو پلیس می باشند با همکاری هم موفق به کشف و دستگیری یک باند قاچاق کودکان خواهد شد و…

مینی سریال «شکستن یخ» یک مجموعه جنایی و درام محصول ۲۰۲۲ کشورهای انگلستان و لهستان به کارگردانی ژاوری زولاوسک است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: کاتارزینا افسر پلیس جوان و کم توانایی ای است که تلاش می کند با جدیت و پشتکار زیاد، تعداد بسیاری از پرونده های جنایی که به او سپرده می بشود را حل نماید. در این مجموعه او همانند قبل بعنوان دستیار و یا مسئول پرونده به باز کردن گره های حاضر در پرونده مشغول می بشود که برای ماموریت تازه او بحران تازه بوجود می آید و…

سریال «کیش و مات» محصول ۲۰۲۲ چین در گونه شوق‌انگیر، تاریخی و معمایی است که در ۲۴ تکه پخش می‌بشود.

ادامه مطلب
22 سال خاطره ورزشی امروز تمام می شود

کیش و مات داستان زندگی سیتو یان، یک وکیل جوان اهل پکن است که به علت پایبندی به اصول خود از سمت خود برکنار شد. او برای تبدیل شدن به یک کارآگاه به هاربین می آید و با دوست ثروتمندش لوشائو چوان ملاقات می‌کند و …

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

یادآور می‌بشود این سریال هم اکنون در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل در حال دوبله برای پخش از شبکه تهران است.

سریال خانوادگی «۵۰ مترمربع» در گونه اکشن، کمدی و خانوادگی محصول ۲۰۲۱ ترکیه نیز آماده پخش شده است. «۵۰ متر مربع» داستان زندگی یک پسر فراری است که سپس از این که به رئیس خود خیانت می کند، در یک خیاطی نهان می بشود تا در امان بماند. صاحب خیاطی پسر را با پسر خود نادرست می گیرد و او تلاش می کند تا هویت جدیدش را نگه داری کند و…

سریال «هری وایلد یک» مجموعه معمایی، اضطراب و درام است که آماده نمایش شده است. این سریال محصول ۲۰۲۲ سرزمین ایرلند به کارگردانی مشترک راب برک و رونان برک است.

ادامه مطلب
قبل، حین و بعد از یک حمله پانیک چه کنیم؟

این سریال درمورد یک استاد دانشگاه ادبیات انگلیسی به نام هری وایلد با بازی جین سیمور است که به تازگی بازنشسته شده و با اکراه موافقت می‌کند تا در خانه پسرش چارلی بماند. در این بین هری فهمید توانایی خود در کشف حقیقت و حل پرونده‌های پلیسی می‌بشود و…

«دهن لق» مجموعه‌ای ۱۶ قسمتی است که توسط اوه چانگ هوان و بائه هیون جین کارگردانی شده است. «دهن لق» داستان وکیلی به نام پارک چانگ هو را روایت می‌کند که وکیل موفقی نیست و از شانس بدش با پرونده‌ قتلی شگفت روبه رو می‌بشود که از همان دقایق اول قبول کردن این پرونده، زندگی چانگ هو را دست‌خوش تغییراتی می‌کند و … .

پخش «امپراطور بادها» و یک سریال ترسناک از امشب

سریال تازه «منطقه سفید» محصول سرزمین بلژیک و در ژانر ترسناک و جنایی از امشب سه‌شنبه، ۷ آذر جانشین سریال «اسرار بروکنوود» در شبکه تماشا می بشود.

داستان سریال منطقه متروک در شهری دورافتاده در دل جنگل های فرانسه به اسم «ویلفرانشی» روایت می‌بشود، جایی که زنجیره‌ای از جنایات هولناک در آن به وقوع می‌پیوندند. در این بین، یک افسر پلیس و یک دادستان تازه داخل و شگفت غریب به حل این پرونده‌های جنایی می‌پردازند تا راز پشت پرده آنها را افشا کنند.

ادامه مطلب
تشکیل نهال گردوی اصلاح شده با تکنولوژی نوین در ارغوان نهال

سریال «منطقه سفید» از امشب هر شب ساعت ۲۳ پخش و در ساعات ۵ و ۱۱ صبح و ۱۷ بازپخش می‌بشود.

این چنین سریال «امپراطور بادها» هم امشب جانشین سریال «افسانه جومونگ» می‌بشود.

«امپراطور بادها» درژانر درام، تاریخی و اکشن است و به قلم وان-کیو چوی و جین-اوک جئونگ به نگارش درآمده است.

این مجموعه به علت ادامه دادن او گفت و گو افسانه جومونگ، به جومونگ ۲ نیز معروف است و ماجرای این مجموعه سال‌ها بعد از ماجراهای سریال جومونگ و درموردٔ سومین پادشاه گوگوریو موهیول است که از ابتدای تولدش پیشگویی‌های منفی درموردٔ او شد و به علت همین پیشگویی‌ها او توسط پدرش پادشاه یوری رانده شد و به غار گیرین، قبر پادشاه اول جومونگ، انتقال یافت و…

در سریال «امپراطوری بادها» سونگ ایل گوک، پارک گان هیوک، کیم سانگ هو، چوبی جونگ وون، کیم جونگ هوا ، ایم جونگ ایون، کیم ونگ جونگ، کیم میونگ سو، لی سی یانگ، هان جین هی، کیم وون هیو و پارک سانگ ووک به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ادامه مطلب
حساس‌ترین هفته لیگ برتر به گفتن صرفه‌جویی در مصرف آب نام‌گذاری شد_تاشکن

سریال «امپراطور بادها» هر شب ساعت ۱۹ به زمان ۹۰ دقیقه پخش و در ساعات ۱، ۷ و ۱۳ از شبکه تماشا بازپخش می بشود.

ماجرای نیمروز، مستندی از زندگی شهید فخری‌زاده

همزمان با سالگرد شهادت شهید محسین فخری زاده دانشمند هسته ای ایران به دست دستگاه ترور رژیم صهیونیستی، مستند یک ساعته ماجرای نیمروز، سه‎ شنبه روی آنتن شبکه افق می رود.

این مستند روایتی است از بیست سال زندگی شهید فخری‌زاده در سایه ترور، برای امنیت و رفاه مردم ایران.

در این مستند این چنین ویژگی‌های مدیریتی شهید فخری زاده، تحقیقات و دستاوردهای هسته ای او تا چگونگی شهادت ایشان به عکس کشیده شده است. در این مستند که کاری از گروه برنامه‌ساز ثریا است با خانواده و همکاران این شهید او مباحثه شده است.

مستند ماجرای نیمروز سه‌شنبه ساعت ۲۲ و تکرار آن روز سپس ساعت ۱۳ به زمان یک ساعت به روی آنتن شبکه افق می‌رود.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها