خوش آمدید

بسته خبری صداوسیما

بسته خبری صداوسیما| ورود شبکه تهران به ساخت برنامه درمورد ورزش همگانی/ آخر ساخت «رستگاری» و اغاز برنامه تازه امین زندگانی


به نقل از خبرنگار فرهنگی ،  مسابقه تازه تلویزیون به نام «شکوفا» در راه است، سریال «رستگاری» که اختصاصی ماه رمضان ساخته شده تصویربرداری‌اش به آخر رسید و مدیر تازه شبکه تهران در اظهارنظری اظهار کرده که داخل برنامه‌سازی در حوزه ورزش همگانی خواهند شد.

جزئیات این خبرها را در ادامه بخوانید:

مسابقه «شکوفا» به زودی کلید می خورد/ پخش اغاز دی از شبکه یک سیما

مسابقه بزرگ تلویزیونی «شکوفا» با اجرای امین زندگانی با آخر پیش تشکیل، در روزهای آتی داخل مرحله ضبط و تصویربرداری می‌بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
هیچ اثری در نمایش خانگی بدون مجوز از ساترا انتشار نمی بشود

متولیان این مسابقه به تازگی با شرکت‌های دانش بنیان و متقاضیانی که برای وجود در برنامه ثبت نام کرده بودند نشستی برگزار کردند و درمورد خروجی مطرح‌های رسیده خبر دادند.

 ۴۰۰ مطرح و ایده از طرف این شرکت‌ها دریافت شد که با برسی توسط حامیان برنامه، ۷۸ مطرح برای وجود در مسابقه انتخاب شدند. وجود شرکت‌ها در مسابقه «شکوفا» ۱۰۰ درصد رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای از آنها دریافت نخواهد شد.

این برنامه در ۲۶ تکه تهیه خواهد شد که در هر تکه، ۳ تیم وجود داشته و به معارفه محصول خود می‌پردازند. گروه قضاوت متشکل از ۴ داور، با برسی دقیق مطرح‌های اراعه شده در هر برنامه، در نهایت یک تیم را به گفتن برگزیده نهایی انتخاب می‌کنند که روی یکی از سکوهای فراهم مالی جمعی (مورد تایید فرابورس) قرار می‌گیرد و عموم مردم با اندوخته‌های خُرد خود می‌توانند در مطرح برگزیده شراکت کنند. شکوفا اغاز دی از شبکه یک سیما پخش می‌بشود.

ادامه مطلب
برگشت بیت‌ کوین به ۴۴۰۰۰ دلار این بار با دفعه قبل چه فرق دارد؟

پایان تصویربرداری سریال «رستگاری»

مجموعه تلویزیونی «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده نمکی در ۳۰ تکه در مرکز سیمافیلم تهیه و تشکیل شده است.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

در این سریال که در ۳۰ تکه تهیه می‌بشود، بیشتر از ۱۰۰ بازیگر صاحب‌نام ایفای نقش می‌کنند که می‌توان به حمیدرضا هدایتی، علیرضا استادی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، رامبد شکرآبی، کاوه سماک‌باشی، افشین سنگ‌چاپ، حسن اسدی، ماشاا… شاه‌مرادی‌زاده، اکبر رحمتی، رضا توکلی، محمدرضا رهبری، سراج مالک، محمود مقامی، نفیسه روشن، پوراندخت مهیمن، سولماز حصاری، ساقی زینتی و… اشاره کرد.

یکی از نکات قابل‌تامل در سریال «رستگاری» این است که ده‌نمکی برای ساخت این سریال سراغ چهره‌های تازه رفته که قبلا ایفای نقش‌های مختصر داشتند اما در این سریال نقش‌های بلند را به‌مسئولیت دارند.

ادامه مطلب
رئیس جمهور قهرمانی دختران هاکی ایران را در رقابت‌های آسیایی تبریک گفت_تاشکن

برنامه‌سازی شبکه تهران در حوزه ورزش همگانی

محمد باقر اعلمی مدیر شبکه تهران در جلساتی با حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی حوالی تعامل و همکاری‌های زیاد تر این شبکه با این دو نهاد ورزشی به گفتگو نشستند.

اعلمی در جلسه‌ای با اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن مهم شمردن نقش ورزش در نگه داری سلامت و روحیه شهروندان، به تأثیر رسانه در ترویج این مهم اشاره کرد و همکاری فی‌ مابین شبکه تهران سیما و سازمان ورزش شهرداری تهران را خواستار شد.

اوجاقی نیز ضمن تشریح فعالیت‌های این سازمان در راستای ترویج ورزش همگانی در سطح شهر تهران به مسابقات سراسری قهرمان شهر اشاره کرد و حوالی گستردگی و مقدار شراکت شهروندان توضیحاتی اراعه داد.

در ادامه این نشست مقرر شد راهکارهای عملیاتی در حوزه برنامه‌سازی و تبلیغات رسانه‌ای با مقصد ترویج ورزش همگانی طی جلسات کارشناسی بازدید و تحلیل بشود.

ادامه مطلب
برزیل منفعت گیری از هوش‌مصنوعی در انتخابات را ممنوع می‌کند

این چنین مدیر شبکه تهران طی جلسه‌ای با مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی حوالی همکاری این شبکه با فدراسیون و برنامه‌سازی در حوزه منفعت گیری از جذابیت‌های این ورزش برای جوانان و نوجوانان و این چنین ترویج این رشته ورزشی به گفتگو پرداختند.

در این جلسه ضمن اصرار بر معارفه صحیح این ورزش به جوانان و نوجوانان از طریق شبکه تهران سیما، به تشکیل کارگروه‌هایی تخصصی برنامه‌سازی در رشته‌های موتورسواری و اتومبیل رانی اشاره شد.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها