خوش آمدید

برون سپاری برخی امور غیرحاکمیتی سازمان غذا و دارو - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

برون سپاری برخی امور غیرحاکمیتی سازمان غذا و دارو – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، سید حیدر محمدی، در مراسم تکریم بازنشستگان سازمان غذا و دارو با گفتن این که وجود در بین بازنشستگان این سازمان یک زمان بی نظیر برای منفعت‌گیری از تجارب و سپاس از آنها است، او گفت: در مسیر کاری سازمان غذا و دارو بعضاً ناهمواری‌هایی وجود دارد که ماموریت ما تسهیل این مسیر است.

او گفت: حجم کاری سازمان غذا و دارو چنان زیاد است که جهت می‌بشود ما بعضی اوقات مسائلی را مورد غفلت قرار دهیم و دینی را که همکاران، بازنشستگان و حتی خانواده‌های خود به گردن ما دارند به درستی ادا نکنیم.

معاون وزیر بهداشت با گفتن این که روز به روز بر خدمات سازمان غذا و دارو افزوده می‌بشود، او گفت: بر همین مبنا می‌توان برخی از امور غیرحاکمیتی را برون سپاری کرد، بهترین افراد برای انجام کارهای برون‌سپاری شده افراد دارای توانایی و مورد وثوقی می باشند که قبلاً در مجموعه شاغل بوده و اکنون بازنشست شده‌اند.

ادامه مطلب
توقف ریزش مو با مسدود کردن یک مکانیسم زیستی کهن_تاشکن

محمدی در ادامه گفت: افراد بازنشسته در هر سازمانی کوله‌باری از دانش و تخصص را همراه خود دارند که حاصل دهه‌ها توانایی اندوزی در مسیر فعالیت آنها در آن ارگان است، از همکاران بازنشسته خود می‌خواهم که ازمایش ها خود را برای امور برون‌سپاری به کار گیرند و در امور مرتبط به سازمان در قالب تعاونی یا شرکت‌های ثبت شده داخل شوند.

رئیس سازمان غذا و دارو پافشاری کرد: ما تمایل زیاد بسیاری داریم که امور برون‌سپاری شده توسط بازنشستگان این سازمان انجام گیرد چرا که از این خانواده بوده و تخصص ملزوم را دارند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
وحید اسدی مدیر رادیو جوان شد

وی با گفتن این که هم ما و هم مردم به تخصص و توانایی نیاز داریم، پافشاری کرد: این کار مانع قانونی نداشته و چون این عزیزان بازنشسته شده و اکنون فاقد شغل در سازمان غذا و دارو می باشند مشکل تعارض منافع هم وجود ندارد.

محمدی یادآور شد: ما در سازمان غذا و دارو همه توان خود را به کار می‌گیریم که شدت و کیفیت پاسخگویی به مردم را افزایش دهیم و در این راستا بازنشستگان می‌توانند به ما پشتیبانی کنند.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها