خوش آمدید

علیرضا خمسه داور جدید «بگو بخند»/ استعدادیابی شبکه نسیم با دو تغییر برمی‌گردد

علیرضا خمسه داور تازه «بگو بخند»/ استعدادیابی شبکه نسیم با دو تحول برمی گردد


به نقل از خبرنگار فرهنگی ،‌ اولین بار اول فروردین‌ماه امسال یک «بگو بخند» اختصاصی با وجود هنرمندانی همچون بهنام سپاس، یوسف صیادی، رضا شفیعی‌جم، امید جهان، جواد انصافی و چند هنرمند دیگر روی آنتن رفت و بعدها در قالبِ مصاحبه و وجود شرکت‌کنندگانی از سراسر سرزمین روی آنتن رفت.

برنامه‌ای که مسعود شریعت‌نیا تهیه‌کنندگی آن، شهاب عباسی و سیداحسان حسینی کارگردانی و عبدالله روا آن را اجرا می‌کند. اما داوران شناخته شده‌ای دارد که قابل دقت است. از نعیمه نظام‌دوست، هومن برق‌نورد تا بیژن بنفشه‌خواه و شهرام شکیبا هنرمندانی که در عرصه موسیقی، تئاتر، استندآپ و شعر چهره‌های نام ‌آشنایی‌اند.

شهاب عباسی در او گفت‌وگویی با تسنیم به این مسئله اشاره کرد که در این فصل کارگردانی نمی‌کند و سیداحسان حسینی تهیه‌کنندگی و کارگردانی سری تازه را برعهده دارد و در این فصل قضاوت خواهد کرد.

ادامه مطلب
وزیر ورزش از کاروان «فرزندان ایران» در پاراآسیایی هانگژو تقدیر کرد

برنامه‌ای که رفته رفته طرفداران خودش را اشکار کرد و توانست از مرز یک میلیون تماشاگر در تلوبیون عبور کند. در حالی‌که برخی برای غیبت «دورهمی» و «خندوانه» این باور را تشکیل کردند تلویزیون در سرگرم‌کردن و تشکیل نشاط و نشاط با چالش‌های جدّی روبه رو خواهد شد «بگو بخند» توانست توفیقی از جهت همراهی مخاطب کسب کند.

«بگو بخند» این روزها خودش را مهیای اغاز مجدد در فصل جدیدی کند. اما این بار در ترکیب داوران تحول به وجود اورده است. پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از شبکه نسیم مشخص می کند علیرضا خمسه سپس از زمان‌ها به برنامه تلویزیونی آمده و به جمع داوران «بگو بخند» مدام و شهاب عباسی هم قضاوت را در این فصل توانایی خواهد کرد. به این علت هومن برق‌نورد و بیژن بنفشه‌خواه داورانی که از ابتدای برنامه این همراهی را داشتند در سری تازه وجود نخواهند داشت.

ادامه مطلب
۱۰ فیلم بزرگ سال ۲۰۳۴

قرار است «بگو بخند» ۲۶ تکه روی آنتن باشد اما یک روزهایی هم به تناسب مناسبت‌ها خارج از او گفت و گو قضاوت به طور طنزآمیزتر اجرا خواهد شد.

باید دید «بگو بخند» با فضای تازه و ترکیب داوران تازه چه اتفاقاتی را رقم خواهد زد؟

«بگو بخند» هر هفته سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود.

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها