خوش آمدید

شرایط فروش وانت نیسان با رنگ سفید اعلام شد! + جدول آذر 1402

شرایط فروش وانت نیسان با رنگ سفید اظهار شد! + جدول آذر ۱۴۰۲


شرکت خودروسازی سایپا در یک عمل دور از انتظار، شرایط فروش وانت نیسان با رنگ سفید را خبرداد. این وانت برای سال‌ها تنها با رنگ آبی به تشکیل می‌رسید و اراعه آن با رنگ سفید، برای مشتریان شگفت خواهد می بود. یقیناً باید خاطرنشان کرد که سایپا برای مشتریان آفریقایی، نیسان وانت را با رنگ طلایی تشکیل کرده می بود. این خودروساز طی دهه ۱۳۶۰ و ۱۳۷۰ نیز تنوع رنگی بیشتری را برای این وانت در نظر گرفته می بود. با این حال زمان‌ها است که اکثر نسخه‌های نیسان حاضر در جاده‌های ایران، آبی‌رنگ می باشند.

این چنین بخوانید: شرایط فروش وانت نیسان اختصاصی آذر ۱۴۰۲ اظهار شد + جدول

شرایط فروش وانت زامیاد سفید‌رنگ از نوع اراعه قطعی با موعد تحویل سریع است. قیمت این وانت در شرایط فروش سایپا، ۵۵۳ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان اظهار شده است. خودروها نیز طی ۴۵ روز کاری به مشتریان تحویل داده خواهند شد. نسخه اراعه‌شده از وانت زامیاد در این شرایط فروش، نیسان دوگانه سوز آپشنال SV است.

ادامه مطلب
سایپادیزل به جای ولوو FH500، کشنده‌های چینی را تحویل می‌دهد_تاشکن

شرایط فروش وانت زامیاد سفیدرنگ از ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه هفتم آذرماه ۱۴۰۲ اغاز شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. مشتریان برای ثبت خواست این وانت، می‌توانند به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا مراجعه نمایند.

شرایط فروش وانت نیسان با رنگ سفید در آذرماه ۱۴۰۲:

ماشین قیمت رنگ موعد تحویل
نیسان دوگانه سوز آپشنال SV ۵۵۳,۶۲۰,۰۰۰ تومان سفید ۴۵ روز کاری

وانت نیسان از دیرپاترین خودروها در تاریخ صنعت خودروسازی ایران است که از پنج دهه پیش تا بحال به تشکیل می‌رسد. تشکیل این وانت از دهه ۱۳۸۰ به‌صورت کامل در اختیار زامیاد، زیرمجموعه کار و تجاری سایپا قرار دارد. از این رو وانت نیسان اکنون، وانت زامیاد نام گرفته است. این ماشین در قالب نسخه‌های تک‌سوز، دوگانه‌سوز و دیزلی به تشکیل می‌رسد. نسخه دوگانه‌سوز این وانت طرفداران بیشتری در بازار دارد. قیمت نیسان دوگانه سوز آپشنال در بازار آزاد، ۵۸۴ میلیون تومان است.

ادامه مطلب
شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S برای دی‌ماه 1402 اظهار شد + جدول



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها