خوش آمدید

جزئیات تشییع پروانه معصومی/ درخواستی که خانواده بازیگر فقید از مردم داشتند

جزئیات تشییع پروانه معصومی/ درخواستی که خانواده بازیگر فقید از مردم داشتند


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، پروانه معصومی بازیگر نام‌آشنای سینما و تلویزیون امروز بر تاثییر عفونت ریه در گیلان درگذشت. بازیگری که خاطرات ماندگاری را از خودش به جای گذاشت. 

در حالی که برخی کانال‌های مجازی اظهار کردند که پیکر پروانه معصومی در قطعه هنرمندان به خاک سپرده می‌بشود نیما معصومی فرزند او توضیحاتی درمورد جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری و در عین حال  سوء تفاهمی که بعضاً در اظهار بیماری این بازیگر فقید نقل شده، اراعه کرد. 

نیما معصومی پسر این بازیگر فقید در او گفت‌وگویی به خبرنگار تسنیم او گفت: خانه سینما تلاش تعداد بسیاری برای خاکسپاری داشتند اما همان گونه که مادرم می‌خواست در امامزاده ابوطالب به خاک سپرده شوند و تأخیری در خاکسپاری اتفاق نیفتد فردا (سه‌شنبه) ساعت ۱۰ صبح مراسم تشییع از روبه رو ساختمان خاتم‌الانبیاء به سمت شهرداری رشت برگزار می‌بشود و چهارشنبه صبح به تهران منتقل و در آرامگاه خانوادگی امامزاده ابوطالب ده فرحزاد به خاک سپرده خواهند شد. 

ادامه مطلب
تحلیلگر اپل، علت داغ شدن بیش‌ازحد آیفون ۱۵ پرو را توضیح می‌دهد

او با اشاره به برگزاری یک مراسم یادبود روز پنجشنبه توسط خانه سینما یک خواست هم از مردم داشت: مراسم خاکسپاری در امامزاده ابوطالب به طور خصوصی و خانوادگی برگزار می‌بشود چون آن محل ظرفیت جمعیت بسیاری را ندارد از این جهت این خواست را از مردم گرامی داریم که تجمعی نداشته باشند. یقیناً خانه سینما این خواسته را داشتند برای روز پنجشنبه یک مراسم یادبود برگزار کنند که یقیناً تا این مدت زمان دقیق آن اشکار نشده است.

پسر پروانه معصومی درمورد اظهار خبر بیماری و علت درگذشت این بازیگر فقید پافشاری کرد: درمورد علت فوت مادرم اطلاعات نادرستی اظهار شد و فوت ایشان به علت عارضه پارگی روده و عفونت ریوی نبوده است. بلکه این بیماری ناشی از آرتریت روماتوئید که یک نوع بیماری مرموزی است شکل گرفت و عفونت داخل خون شده می بود. مادرم از ۲۹ آبان‌ماه در بیمارستان بستری شد و شب قبل تنفس او روال خوبی نداشت و ۷ صبح او را به آی‌سی‌یو بردند تا تنفس او روال عادی اشکار کند. نتیجه آزمایش‌ها در ساعت یک ظهر امروز اشکار عفونت او بالا رفته و لحظاتی سپس هم ایشان دارفانی را وداع انها گفتند. 

ادامه مطلب
کوزه‌کنان و ممقان شهر ملی شدند_تاشکن

او این چنین این خواست را داشت که از هرگونه خبر‌رسانی نادرست در عرصه جزئیات بیماری و درگذشت پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون پرهیز داشته باشند.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها