گسترش فعالیتهای تپسی گاراژ به سه استان در سال اول فعالیت
بعد از گذشت یک سال از اغاز فعالیت کسبوکار تازه تپسی به نام «تپسی گاراژ»، این شرکت اظهار کرده است که تا بحال فعالیتهایش را به ۳ استان گسترش داده و تنوع محصول خود را به ۱۵۰ قلم رسانده است. تپسی گاراژ در آبانماه ۱۴۰۱ با مقصد اراعه خدمت به رانندهها در حوزه خرید آنلاین قطعات و لوازم جانبی ماشین با قیمت پایینتر از بازار راهاندازی شد.
اراعه محصولاتی همانند روغن موتور، رینگ و لاستیک، لوازم یدکی، باطری، بیمه، خدمات تعمیری و کارواش ازجمله خدمات تپسی گاراژ برای رانندههای این شرکت محسوب میبشود. در این بین بیشترین تقاضا بهترتیب مربوط به لاستیک و روغن موتور بوده است.
«امین سمیعی»، معاون رشد شرکت تپسی، در رابطه با یکسالگی تپسی گاراژ او گفت: «از ابتدای شکلگیری، دقت به سفیران و برآوردهکردن نیازهایشان به امری جدانشدنی از DNA تپسی تبدیل شد. تپسی گاراژ یک سال پیش با ایده اراعه خدمات و محصولات موردنیاز به سفیران متولد شد و بعد از استقبال آنها، گسترش اشکار کرد تا بهصورت یک محصول جدا گانه ادامه حیات دهد. علتخوشحالی است که در این زمان مختصر، نزدیک به ۶.۵ میلیون مرتبه از وبسایت ما بازدید شده و بیشتر از ۱۶۰ هزار کاربر از بین سفیران تپسی، جذب خدمات تپسی گاراژ شدهاند.»
وی درمورد چشمانداز تپسی گاراژ افزود: «ما درحالی امروز در ۳ استان تهران، البرز و مشهد مشغول اراعه خدمات به سفیران هستیم که این تعداد در سال آینده قطعاً افزایش چشمگیری خواهد یافت. بهعلاوه، برنامههای تعداد بسیاری در رابطه با گسترش محصولات و نوع خدمات درحال طراحی است تا همه رانندهها بتوانند در مختصرترین زمان از خدمات متنوع ما منفعت گیری کنند.»
![گسترش فعالیتهای تپسی گاراژ به سه استان در سال اول فعالیت 18 1701091455 708 گسترش فعالیتهای تپسی گاراژ به سه استان در سال اول](https://tashkan.ir/wp-content/uploads/2023/11/1701091455_708_گسترش-فعالیتهای-تپسی-گاراژ-به-سه-استان-در-سال-اول.png)
از آمار دلنشیندقت سال اول فعالیت این شرکت میتوان به فروش بیشتر از ۱۰۴ هزار لیتر روغن اشاره کرد. این چنین مجموع خرید ۴۹ میلیون تومان توسط یک راننده و ۱۹ خواست یکتا از طرف یکی دیگر از سفیران این شرکت بهترتیب از منظر حجم ریالی و تعداد دریافت خدمات، از رکوردهای شخصی ثبتشده در سال اول فعالیت تپسی گاراژ می باشند.