خوش آمدید

محمد صلاح، اسطوره شطرنج جهان را به مبارزه طلبید

محمد صلاح، اسطوره شطرنج جهان را به مبارزه طلبید


مهاجم لیورپول با اظهار این که علاقه بسیاری به شطرنج دارد خواستار رقابت با مگنوس کارلسن شد.



مهاجم لیورپول با اظهار این که علاقه بسیاری به شطرنج دارد خواستار رقابت با مگنوس کارلسن شد.

ادامه مطلب
کهکشانی‌ها راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شدند_تاشکن

 به نقل از تلگراف، محمد صلاح مهاجم تیم ملی لیورپول و مصر در رابطه علاقه خود به شطرنج سخن بگویید کرد و اعتراف کرد که دوست دارد با مگنوس کارلسن نروژی اسطوره شطرنج جهان بازی کند.

صلاح در سخن بگویید‌هایی او گفت: من شطرنج بازی می‌کنم و به این بازی معتاد هستم. من به معنی واقعی کلمه هر روز بازی می‌کنم. حتی آن‌لاین هم شطرنج بازی می‌کنم و اسمم مو صلاح است به این علت برخی از مردم می پرسند: “شما محمد صلاح هستید؟” من جواب می دهم “بله”، آنها سخن من را باور نمی کنند و می‌نویسند: “افترا می گویی.” جواب می دهم: بله، افترا می گویم! باید بگویم شطرنج من خوب است. یقیناً من مگنوس نیستم اما خوب بازی می‌کنم. هیچکس با مگنوس شانسی ندارد اما امیدوارم روزی ما بازی کنیم. صلاح او گفت که ریتینگ او نزدیک به ۱۴۰۰ است.

ادامه مطلب
مرد شماره یک شطرنج ایران به رده دوم مسابقات آکتوبه صعود کرد_تاشکن

اما کارلسن در یکی از شبکه های اجتماعی صلاح را تگ کرد و یک ایموجی گذاشت و به نظر از این دعوت استقبال کرد.

در ادامه محمد صلاح، مهاجم لیورپول، سه بازیکنی را معارفه کرد که دوست دارد با آنها در یک تیم بازی کند. سه بازیکنی که صلاح دوست دارد با آنها در یک تیم بازی کند شامل کریستیانو رونالدو و لیونل مسی افسانه‌ای و این چنین کوین دی بروینه هافبک منچسترسیتی می بود.

او در جواب به این سوال که یک تیم رویایی متشکل از سه بازیکن که هیچ زمان با آنها بازی نکرده اید را نام ببرد، او گفت: مسی و رونالدو  و اگر فردی را در لیگ برتر انتخاب کنم، کوین دی بروینه را انتخاب خواهم کرد. او هوش بالایی دارد، من یقین هستم که می‌تواند من را با توپ در هر جایی اشکار کند، به این علت من می گویم مسی، رونالدو و سپس کوین. یقیناً کل تیم سیتی عالی می باشند. اما من فقط تلاش می‌کنم بازی خود را انجام دهم و روی هیچ کس فرد دیگر تمرکز نکنم.

ادامه مطلب
مدیر رادیو معارف؛ از مدیریت کنداکتور تا اغازِ «عصر جوانی»_تاشکن




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها