خوش آمدید

ترکیب پرسپولیس مقابل النصر مشخص شد

ترکیب پرسپولیس روبه رو النصر اشکار شد


یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای دیدار با النصر را اشکار کرد.ترکیب پرسپولیس روبه رو النصر اشکار شد.

ادامه مطلب
مواد بیولوژیکی تولید شده توسط پرینتر سه‌بعدی می‌تواند آب را تصفیه کند


به نقل از

خبرگزاری موج


، پرسپولیس در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان در ورزشگاه الاول پارک ریاض می‌رود. این بازی سخت در صعود قرمزها تاثییر زیاد بسیاری دارد‌.

گمان زدن ترکیب پرسپولیس با دقت به مصدوم‌های این تیم‌ و سرماخوردگی تازه سعید صادقی کار چندان پیچیده‌ای نبوده است. پرسپولیس در این بازی مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی و وحید امیری را مطابق هفته‌های قبل در اختیار ندارد و عمری و صادقی نیز شرایط بازی را اشکار نکرده‌اند.

در چارچوب دروازه پرسپولیس همانند همیشه علیرضا بیرانوند قرار گرفته است. او خود را آماده سومین جدال با کریستیانو رونالدو می‌کند و امیدوار است بازهم روبه رو این فوق ستاره سربلند بیرون بیاید.

خط دفاعی پرسپولیس بار دیگر زوج کنعانی-گولسیانی را به خود می‌بیند. این دو دفاع کننده میانی حق نادرست روبه رو ستاره‌های گرانقیمت حریف را ندارند و می‌توانند به بیرانوند زیاد پشتیبانی کنند. علی نعمتی و دانیال اسماعیلی‌فر نیز دو دفاع کننده کناری پرسپولیس می باشند.

ادامه مطلب
انتصاب شکوری و طباطبایی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قطعی است

در خط هافبک یحیی از دو هافبک دفاعی منفعت گیری می‌کند. میلاد سرلک و مسعود ریگی دو بازیکن جنگنده‌ای می باشند که باید کمربند میانی را محکم کنند. بالاتر از آنها سروش رفیعی در نقش بازیساز و پشت مهاجم نقش آفرینی می‌کند.

مهدی ترابی و امید عالیشاه نیز دو وینگر امروز سرخ‌ها می باشند. با دقت به بیرون رفتن عمری و صادقی از ترکیب اکنون زمان به کاپیتان عالیشاه رسیده که در این مسابقه بزرگ با بازوبند به میدان برود.

در نوک خط دعوا پرسپولیس نیز شهاب زاهدی بازی می‌کند. او در لیگ ایران ۴ گل زده و در پی به ثمر رساندن نخستین گل آسیایی در دیداری است که مهاجمان حریف رونالدو و مانه می باشند.

ترکیب پرسپولیس به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، شهاب زاهدی

ادامه مطلب
بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد_تاشکن




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها