خوش آمدید

بابت میزبانی واقعا ناراحتم/ هدف اصلی کسب برد در زمین است

بابت میزبانی واقعا ناراحتم/ مقصد مهم کسب برد در زمین است




سرمربی پرسپولیس:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز کرد: به بازیکنان باور بسیاری دارم و یقین هستم فردا می‌توانیم با بازی خوب همراه امتیاز و کسب برد، زمین را ترک کنیم که مقصد مهم ماست.

ادامه مطلب
سپاهان 1 - الهلال 1


به نقل از

خبرگزاری موج


، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و النصر عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا او گفت: بابت میزبانی واقعا ناراحتم و این حرکت اصلا قابل‌قبول نیست. نزدیک به نیم ساعت است جستوجو محل برگزاری نشست جاری هستیم. در این سطح از بازی‌ها، واقعا این ناهماهنگی شگفت است و واقعا متأسفم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روبه رو یک تیم با کیفیت بازی داریم. النصر ستاره‌های زیاد و مربی خوبی دارد. بازی رفت را هم به آنها باختیم، ولی امروز در جلسه‌ای که با بازیکنان داشتیم در این‌باره سخن بگویید کردیم.

وی درمورد سخن بگویید‌های که با بازیکنان تیمش داشت، یادآور شد: فردا می‌خواهیم کیفیت خوب خودمان را نشان دهیم و مقصد مهم هم گرفتن سه امتیاز است. دوست داریم بازی خودمان را انجام دهیم. می‌دانیم جو استادیوم سنگین است، ولی آماده هستیم بازی خوبی را انجام دهیم. به بازیکنان باور بسیاری دارم و یقین هستم فردا می‌توانیم با بازی خوب همراه با امتیاز و کسب برد زمین را ترک کنیم که مقصد مهم ماست.

ادامه مطلب
آیفون 16 به گمان زیادً رم زیاد تر و وای‌فای سریع‌تری خواهد داشت

یحیی گل‌محمدی درمورد تعویق پرواز این تیم برای ورود به عربستان، اصرار کرد: ناهماهنگی و بی‌توجهی‌هایی صورت گرفت که سخن بگویید درمورد‌ آن زیاد است. الان چیزی که برایم مهم است باید به تمرین برسیم و باید بروم به تمرین تیم برسم و تمرکزم روی بازی است. نباید ذهن خودمان را مشغول مسائل گوناگون کنیم و باید روی این نوشته تمرکز داشته باشیم.




آیا این خبر سودمند می بود؟





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.

ادامه مطلب
حمایت بازیکنان آبی و قرمز از سرمربی‌های خود در اینستاگرام


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها