خوش آمدید

10 چالش کسب و کار کوچک

۱۰ چالش کسب و کار کوچک


داشتن یک کارآفرین کسب و کار کوچک شامل برنامه ریزی، تعیین اهداف و کار سخت است. هر کسب و کار موفقی دارای شخصیت نزدیک و صدای برند برنده ای است که برای جذب خریداران شیرین آواز می خواند. یافتن آن صدا و آماده شدن برای  چالش های کسب و کار کوچک می تواند تسلط بر آنها را قطعی کند. در این راهنما نکات و راه‌حل‌هایی برای چالش‌های کسب و کار اراعه شده است.

چالش شماره ۱ – طراحی یک مطرح کسب و کار

چالش‌های کسب‌وکار کوچک ما الزامی می باشند، اما همه آنها برای طراحی یک مطرح کسب‌وکار صحیح در درجه دوم اهمیت قرار دارند. حتی اگر شما تنها فردی هستید که می‌خواهید یک مطرح کسب‌وکار را بخوانید ، صادق، واقع‌بین و تا حد امکان عملی باشید. یک یا دو هفته برنامه ریزی وقتی که کسب و کار شما می تواند مادام العمر باشد چیست؟

ملزومات مطرح کسب و کار

  • ثابت کنید ایده کسب و کار شما از نظر مالی قابل دوام است
  • اهداف چارچوب وقتی را تعیین کنید
  • اندوخته گذاری امن
  • چشم انداز طویل مدت
  • تیم سازی استارتاپ
ادامه مطلب
۷ ماده غذایی که بهتر است دیابتی‌ها در پاییز مصرف کنند

چالش شماره ۲ – مدیریت هزینه های راه اندازی و برنامه های مالی

اندوخته و جریان نقدی حیاتی می باشند، اما یک اندوخته گذاری کسب و کار با حالت مالی متزلزل به گمان زیاد به شدت از بین می رود. فروش بیشتر از حد می تواند یک کسب و کار کوچک را غرق کند. به این علت که هزینه های اندوخته ای برای خرید مواد اولیه، حتی با در دست داشتن یک خواست خرید، می تواند یک مطرح کسب و کار ضعیف را از بین ببرد. در صورت لزوم، هزینه‌های مورد انتظار راه‌اندازی خود را با مشاوری بازدید کنید و دقیقاً بدانید که اندوخته‌گذاری‌هایتان از کجا می‌آیند. امکان پذیر پول شخصی و اندوخته گذار یا شرکای فرشته داشته باشید، اما وام های کسب و کار کوچک را فراموش نکنید.

چالش شماره ۳ – جستوجو کردن یک استراتژی کسب و کار

استراتژی کسب و کار بهینه شما باید در مطرح کسب و کار شما شرح داده بشود. اصرار شما باید بر روی تشکیل، به دست آوردن یا نگه داری خریداران برای دارایی های دیجیتال باشد. قدم بعدی افزایش این فروش ها برای کسب سود پایدار و مقیاس پذیر است. با حداقل درآمد هیچ معنایی ندارد. اگر نمی توانید پیشرفت کنید، اندوخته گذاری ضعیفی انجام داده اید. این گزینه ها نیاز به برنامه های بازاریابی، ابزار و احتمالا استخدام متغیری دارند. استراتژی مهم خود را تا وقتی که ثابت کنید که می توان تغییراتی را برای منافع کلی شرکت، کارمندان و اندوخته گذاران تشکیل کرد، جستوجو کنید.

ادامه مطلب
سیاوش یزدانی استقلال را محکوم کرد_تاشکن

چالش شماره ۴ – جذب و نگه داری کارکنان با توانایی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فروش محصولات با کیفیتی که کارکنان به آنها احترام می گذارند به جذب و نگه داری کارگران پشتیبانی می کند. شرایط کاری، مقیاس دستمزد و کارکرد کسب و کار نیز حیاتی می باشند. فرهنگ درست شرکتی زیاد پیشرفت می کند، با شرایط دستمزد و کار تقریباً همیشه در صدر فهرست قرار دارند، اما موارد بیشتری نیز وجود دارد. شما می توانید کارکنان را نگه داری کنید، به خصوص وقتی که به آنها احترام می گذارید و حس نیاز می کنید. به آن‌ها اجازه دهید تصمیم‌هایی بگیرند، هنگامی خوب انجام خواهد شد کارشان را تحسین کنید و اجازه دهید با سازمان شما رشد کنند.

چالش شماره ۵ – بازاریابی

یک کسب و کار نمی تواند بدون بازاریابی قوی و تبدیل سرنخ وجود داشته باشد. نحوه جذب آنها از طریق  بازاریابی و تشکیل سرنخ است .مشاوران بازاریابی باتجربه یا متخصصان داخلی، سرنخ های شما را افزایش می دهند و تا وقتی که محصولات با کیفیت و قیمت مناسب داشته باشید، این سرنخ ها را تبدیل می کنند.

ادامه مطلب
فرهاد قائمیان؛ از بازی در نقش حرّ تا خادمی امام رضا(ع)_تاشکن

عناصر استراتژی بازاریابی

  • تشکیل آگاهی از برند: از جمله اندوخته گذاران، کارمندان و مشتریان
  • از رقیب ها نزدیک شوید: چرا محصول شما انتخاب مناسبی است
  • پایگاه مشتری را فهمیدن کنید: با در نظر گرفتن مشتری خود تشکیل و بفروشید
  • خریداران تکراری تشکیل کنید: با منفعت گیری از کیفیت، تخفیف، وفاداری
  • بودجه بازاریابی را تنظیم کنید: بودجه خود را مرتباً برسی کنید
  • رقیب ها را فهمیدن کنید: چه کاری درست و چه غلط انجام داده اند

چالش شماره ۶ – تشکیل آگاهی از برند

تشکیل آگاهی از برند یک شبه به دست نمی آید. چه زیاد تر خدمات گرا و آفلاین باشید و چه از طریق  بازاریابی دیجیتال سرنخ تشکیل کنید، مشتریان شما یا یک رقیب را بر پایه اطلاعاتی که در رابطه محصولات و شرکت شما دارند انتخاب می کنند. در هر صورت، خدمات عالی به مشتریان و تشکیل شهرت خوب برای پیروزی شما الزامی است. آگاهی از برند علتایجاد مطمعن می بشود و خریداران مکرر را به ارمغان می آورد. رسانه های اجتماعی خود را به سمت تعامل با خوانندگان و خریداران بالقوه سوق دهید به جای این که فوراً برای فروش عمل کنید، و دنیایی از خریداران را خواهید دید که آماده خرید محصولات شما می باشند.

چالش شماره ۷ – نگه داری فرهنگ شرکت بهینه

ادامه مطلب
شبکه مستند و روایت زندگی شهید رئیسی_تاشکن

فرهنگ شرکت چیزی است که مدیریت به فضای کار القا می کند. اگر تشکیل عالی را با اضافه کاری اجباری هدایت می کنید، کارگران شما دچار سوختگی و رنجش می شوند. جایگزینی کارگران هزینه بیشتری نسبت به نگه داری آنها دارد. به کارمندان خود احترام بگذارید، آنها را در جریان تغییرات آتی قرار دهید و با مزایا، درآمد و شناخت خوب به آنها پاداش دهید. این چنین فرهنگی همیشه به سود مردم خواهد می بود.

چالش شماره ۸ – مدیریت موجودی

برنامه ریزی و فهمیدن مرحله های خرید و فصول خواست باید سه قدم جلوتر از منحنی موجودی باشد. اکنون، مسائل زنجیره تامین تاثییر قابل توجهی بر کسب و کار دارد. با دقت به تخفیفات کمیت برای مواد اولیه، موجودی خود را افزایش دهید وقتی که منبع های حاضر است. کانال های فروش را که کار می کنند بهینه کنید و در عین حال به کانال هایی که عقب مانده اند رسیدگی کنید. تنوع می تواند سختی بر مشاغل با خطوط تشکیل کوچک را افت دهد. از نظرسنجی ها و هوش مصنوعی برای تشکیل ایده ها و ورودی های تازه از مشتریان خود با جذب آنها در رابط های وب سایت خود منفعت گیری کنید.

چالش شماره ۹ – تشکیل اعتدال بین کیفیت و رشد

هیچ زمان کیفیت را برای افزایش سود یا تشکیل به خطر نیندازید. رشد با آگاهی از برند و نگه داری خریداران با کیفیت و کارمندان با کیفیت همراه است. از دست دادن هر بخشی از معادله؛ رشد امکان پذیر بهترین تلاش شما را از بین ببرد. امکان پذیر برای رشد و نگه داری کیفیت دلخواه شما، همکاری با یک شریک شبیه یا همزیست ملزوم باشد. از جذب کارشناسان کنترل کیفیت و کارایی نترسید تا به شما ایده هایی بدهند که قبل از برداشتن قدم بعدی در نظر بگیرید.

ادامه مطلب
تصویری تازه از ماژول دوربین آیفون 16 افشا شد؛ عمودی شبیه آیفون 12

چالش شماره ۱۰ – برسی صادقانه اهداف و دستاوردها

مهم نیست که چه مقدار تلاش کرده اید تا کسب و کار خود را بی نقص کنید، چیزهایی وجود دارد که به یک طرف می روال. قبل از این که با محصولات تازه، استخدام تهاجمی تر، یا تحول استراتژی بازاریابی خود را تحول دهید، باید در رابطه دستاوردهای خود صادق و موثر باشید. سپس، اهداف خود را تنظیم کنید تا آنچه را که در محیط کسب و کار جاری قابل دستیابی است منعکس کنید و برنامه‌های جدیدی بسازید..

جمع بندی

برنامه ریزی و اداره یک کسب و کار پر از شوق و چالش است. اگر پیشنهاد های تخصصی ما را برای چالش های کسب و کار کوچک جستوجو کنید، همیشه یک قدم جلوتر از منحنی خواهید می بود. با این اطلاعات، می‌توانید فروش و رشد بازاریابی خود را متعادل کنید .

انتهای نوشته/ منبع



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها