خوش آمدید

پورشه در آلمان

پورشه پانامرا تازه معارفه شد، دیجیتال‌تر، لوکس‌تر و کارآمدتر


نسل سوم سدان لوکس پورشه پانامرا با طیف گسترده‌تری از امکانات دیجیتال، طراحی تازه و اعتدال بین قوت و راحتی معارفه شد.

پورشه در جواب به تقاضای بالا برای پیشرانه‌های هیبریدی، پانامرا را با چهار پیشرانه کارآمد E-Hybrid اراعه می‌کند. پانامرا توربو E-Hybrid اولین نسخه قابل اراعه در بازار است. این پیشرانه از یک موتور ۴ لیتری V8 توربو و یک موتور برقی با توان ۱۴۰ کیلووات راه اندازی شده است. توان کلی این سیستم به ۵۰۰ کیلووات و گشتاور کلی آن به ۹۳۰ نیوتن‌متر می‌رسد. پورشه موتور برقی را در جعبه‌دنده ۸ سرعته دوکلاچه PDK ادغام کرده و درنتیجه وزن ماشین را در نزدیک به ۵ کیلوگرم افت داده است.

پورشه پانامرا تازه معارفه شد، دیجیتال‌تر، لوکس‌تر و کارآمدتر ۲۴

شتاب صفر تا صد این نسخه ۳.۲ ثانیه و نهایت شدت آن ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت است. باتری ۲۵.۹ کیلووات‌ساعت این مدل برد حرکتی برقی ۹۱ کیلومتر را فراهم می‌کند. شارژر داخلی ۱۱ کیلوواتی AC زمان شارژ را در ایستگاه‌های شارژ مناسب به ۲ ساعت و ۳۹ دقیقه افت می‌دهد.  

ادامه مطلب
با مُسکن‌های قبلی، دو برابر زیاد تر تسکین درد را توانایی کنید_تاشکن

مشخصات فنی پورشه پانامرا تازه

تیپ‌های پانامرا و پانامرا ۴ نیز در زمان اراعه در دسترس خواهند می بود. موتور ۲.۹ لیتری V6 توربو آن‌ها اکنون توان ۲۶۰ کیلووات و گشتاور ۵۰۰ نیوتن‌متر تشکیل می‌کند که در قیاس با نسل قبلی ۱۷ کیلووات و ۵۰ نیوتن‌متر افزایش یافته است. این شتاب ۰ تا ۱۰۰ پانامرا را به ۵.۱ ثانیه افت داده و نهایت شدت آن را به ۲۷۲ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. شتاب صفر تا صد پانامرا ۴ همه چرخ محرک تازه ۴.۸ ثانیه و نهایت شدت آن ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت است. طول پانامرا تازه ۵.۰۵ متر، عرض آن ۱.۹۳ متر و ارتفاع آن ۱.۴۲ متر است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
تلسکوپ فضایی هابل جت‌های مرموزی را مشاهده می‌کند_تاشکن
پورشه پانامرا
پورشه پانامرا تازه معارفه شد، دیجیتال‌تر، لوکس‌تر و کارآمدتر ۲۵

کابین اعتدال خوبی بین کنترل‌های دیجیتال و آنالوگ برقرار کرده است. اهرم انتخابگر دنده در سمت راست فرمان قرار دارد. سوئیچ حالت‌های رانندگی نرمال، اسپرت و اسپرت پلاس به‌طور مستقیم در دسترس راننده قرار دارند. نمایشگر ۱۰.۹ اینچی روبه رو سرنشین جلو اطلاعات کارکرد ماشین را نمایش می‌دهد و امکان منفعت گیری از سیستم سرگرمی را فراهم می‌کند.

این مدل از اپل کارپلی و اندروید اتو برای بهبود توانایی رانندگی حمایتمی‌کند. عملکردهایی همانند تهویه مطبوع، ماساژور صندلی و نورپردازی محیطی را می‌توان به‌طور مستقیم توسط اپل کارپلی یا دستیار صوتی سیری کنترل کرد.  

پورشه پانامرا
پورشه پانامرا تازه معارفه شد، دیجیتال‌تر، لوکس‌تر و کارآمدتر ۲۶

دستیار کنترل شدت فعال استاندارد با سیستم تشخیص علائم راهنمایی تعامل دارد. اگر این سیستم فعال باشد، شدت پانامرا به‌طور خودکار از حد مجاز زیاد تر نخواهد شد. این چنین در زمان پارک خودکار، نیازی به وجود راننده در ماشین نیست. با قابلیت تازه دستیار پارک از راه دور می‌توان فرایند پارک‌کردن را از طریق گوشی هوشمند کنترل کرد.

ادامه مطلب
جنایات اسرائیل در جبالیا ۱۳ شهید برجای گذاشت_تاشکن

قیمت و زمان اراعه مدل تازه پورشه

در آلمان، پورشه نسل تازه پانامرا را با قیمت ۱۰۷,۸۰۰ و پانامرا ۴ را با قیمت ۱۱۱,۹۰۰ یورو اراعه می‌کند. قیمت پانامرا توربو E-Hybrid از ۱۹۲,۵۰۰ یورو اغاز می‌بشود. تحویل پورشه پانامرا تازه که در کارخانه لایپزیگ تشکیل می‌بشود، از مارس ۲۰۲۴ اغاز خواهد شد. 

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها