خوش آمدید

ملیکا شریفی‌نیا مجری «کودک‌شو» می‌شود/ شروع طوفانی نسیم برای زمستان از شب یلدا

ملیکا شریفی نیا مجری «کودک شو» می بشود/ اغاز طوفانی نسیم برای زمستان از شب یلدا


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، خبرهایی از خداحافظی پژمان بازغی و تحول تیم تشکیل «کودک‌شو» دست به دست می‌بشود؛ پیگیری‌ها از شبکه نسیم مشخص می کند فصل ششم این برنامه تلویزیونی با تیم تشکیل تازه و مجری جدیدی سپس از شب یلدا روی آنتن خواهد آمد.

یقیناً چند روز قبل از یلدای باستانی فصل پنجم این برنامه تلویزیونی به آخر می‌رسد. پیگیری‌های خبرنگار تسنیم مشخص می کند گمان زیاد ملیکا شریفی‌نیا به گفتن مجری به «کودک‌شو» خواهد آمد که در نوع خودش دلنشین است. ناگفته نماند این رویه را شبکه نسیم با مجری «خوش نمک» و «از سرگذشت» نشان داده که به جستوجو منفعت گیری از توانایی‌های تازه در اجراست.

«کودک شو» از سال ۱۳۹۶ پخش خود را از تلویزیون اغاز کرد و تا بحال در پنج فصل روی آنتن قرار گرفته است.

ادامه مطلب
سامسونگ با اولین اعتصاب گسترده اتحادیه کارگری خود روبرو می‌شود_تاشکن

اما مسئله مهم در بینِ پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از شبکه نسیم، تدارک اختصاصی شب یلدایی است. شب یلدایی که گویا همچون سال قبل قرار است طوفانی در آنتن این شبکه برقرار بشود. چرا که برنامه‌ای تحت گفتن «جام‌آرزوها» در حال ساخت است که یقیناً تا جام‌ملت‌های آسیا و فضایی فوتبالی روی آنتن خواهد می بود؛ سفیران تعداد بسیاری دارد اما مسئله دلنشین وجود «جناب خان» و یقیناً هنرمندان شناخته شده‌ای فرد دیگر که در ادامه معارفه خواهند شد خواهد می بود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
دروغ مصلحتی چیست؟ چطور بفهمیم دروغمان مصلحتی است یا نه؟

اختصاصی برنامه «بگو بخند» که با تغییراتی افتتاحیه خودش را در شب یلدا خواهد داشت و این چنین «خوش نمک» که با یک شکل جدیدی در طویل‌ترین شب سال به آنتن خواهد رسید.

مسابقه «سرنخ» در همین ایام فصل دوم خود را اغاز خواهد کرد این چنین چندین برنامه دیگر که قرار است از آنتن شبکه نسیم پخش بشود.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها