خوش آمدید

فصل دوم «محفل» به ماه رمضان می‌رسد

فصل دوم «محفل» به ماه رمضان می رسد


به نقل از خبرنگار فرهنگی ،‌ بی‌شک برنامه «محفل» اتفاق تلویزیون در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ می بود؛ برنامه‌ای که تعداد بسیاری از مخاطبان خصوصاً کودکان و نوجوانان را به نگه داری و تلاوت قرآن علاقه‌مند کرد.

پیمان جبلی رئیس صداوسیما در او گفت‌وگویی با تسنیم این برنامه تلویزیونی را نوآورانه و در جهت قدم‌های تحولی رسانه ملّی دانست. 

اختصاصی برنامه تلویزیونی «محفل» از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان، هر روز در ساعات پیش از افطار میهمان خانه مخاطبان رسانه ملی می‌شد. این برنامه که با وجود ۵ میزبان بین‌المللی و ۱۵۰ میهمان از سراسر جهان در ماه مبارک رمضان روی آنتن تلویزیون رفته می بود، توانست مقدار قابل توجهی از علاقه‌مندان قرآن کریم در سطح سرزمین و جهان اسلام را با خود همراه سازد. 

پیگیری‌ها از همان روزهای پایانی فصل اول نشان می‌داد که این برنامه فصل دومی هم دارد. این خبر را در ابتدا سیدمحمدحسین گلپایگانی تهیه‌کننده در اختیار خبرنگار تسنیم قرار داد. او این‌طور او گفت: در حال برنامه‌ریزی و آماده کردن مقدمات تشکیل هستیم. امیدوارم بتوانیم فصل دوم «محفل» را برای ماه مبارک رمضان آتی آماده کنیم. امیدوارم این جریانی که اغاز شده را بتوانیم به گفتن یک برندِ مهم ادامه دهیم. 

ادامه مطلب
مسی تازه متولد شده است؟
آخرین مطالب

اکنون مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در خبری اظهار کرده که سری دوم برنامه تلویزیونی «محفل» با همت این مرکز و همکاری شبکه سه سیما در حال تشکیل است و ماه رمضان از این شبکه پخش خواهد شد. 

درمورد اجرای برنامه و میزبانان تا این مدت خبری در دست نیست که آیا تغییراتی خواهد داشت یا خیر؟

پیگیری‌ها مشخص می کند تا این مدت با رسالت بوذری که اجرای برنامه را برعهده داشت صحبتی نشده است. 

ادامه مطلب
سند دستورالعمل مرکز ملی فضای مجازی برای حفاظت از داده‌ها انتشار شد

حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از سرزمین سوریه و حسنین حلو از سرزمین عراق، کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی برنامه «محفل» بودند که به گفتن بزرگ‌ترین برنامه قرآنی تلویزیون با میزبانی از قاریان، حافظان و توانایی های برتر قرآنی ایران و جهان با اجرای رسالت بوذری از قاب شبکه سه سیما پخش می‌شد.

این چنین قرار است  برنامه بزرگ تلویزیونی محفل با وجود چهره‌های بین‌المللی قرآنی به میزبانی اراکی‌ها چهارشنبه ۸ آذرماه ساعت ۱۹ در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌بشود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

در این برنامه که با اجرای نجم‌الدین شریعتی برگزار خواهد شد، چهره‌های بین‌المللی قرآنی و با وجود داوران برنامه تلویزیونی محفل به اجرای برنامه خواهند پرداخت. این برنامه به طور زنده از شبکه سه سیما، قرآن و شبکه استانی آفتاب پخش خواهد شد.

ادامه مطلب
یک خیابان در کهریزک به نام «شهید آیت الله رئیسی» نامگذاری شد_تاشکن

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها