خوش آمدید

لغو مالکیت سیم کارت

سلب امتیاز سیم کارت همراه اول


«سودجویان در کمین می باشند» این موضوعی است که چندین دفعه در رسانه‌ها مخابره شده، اما کمتر فردی آن را جدی می‌گیرد. یکی از سودجویی‌های متداول در سال‌های تازه رجیستری گوشی با منفعت گیری از گذرنامه مسافران حج و اربعین می بود. بدون خبر مسافر، سیم‌کارتی به نام او خریداری شده و با شماره گذرنامه، تلفنهای قاچاق را رجیستر می‌کردند. خطرات سوء منفعت گیری از سیم‌کارت‌هایی که به نام ما می باشند، اما خبری از آنها نداریم زیاد است. به همین خاطر با ما همراه شوید تا با نحوه سلب امتیاز همراه اول آشنا شوید.

علاوه بر خطرات یاد شده، محدودیت ۱۰ سیم کارت برای هر کد ملی نیز جهت می‌بشود تا برای خرید سیم‌کارتی تازه، یکی از سیم‌کارت‌های قدیمی‌مان را لغو مالکیت کنیم. از همین رو مشترکین اپراتور اول می‌توانند به روش حضوری یا زیاد آسان‌تر از طریق همراه من و به طور غیرحضوری، جهت سلب امتیاز همراه اول عمل کنند.

ادامه مطلب
مارک ساعت های معروف و بهترین برند های ساعت مچی در دنیا

آموزش سلب امتیاز سیم کارت همراه اول به طور غیرحضوری

مشترکین اپراتور اول از طریق اپلیکیشن «همراه من» می‌توانند سیم‌کارت خود را لغو مالکیت کنند. شما می‌توانید این اپ را از گوگل پلی، بازار یا مایکت دانلود کنید. اگر کاربر iOS هستید نیز می‌توانید از نسخه وب‌اپلیکیشن آن منفعت گیری کنید.

بعد از درج شماره و ورود به این اپلیکیشن، روی منوی «خدمات» که در پایین صفحه اول قرار دارد کلیک کنید. سپس گزینه مدیریت سیم‌کارت را انتخاب کنید.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
کلاهبردار ۹۰۰ میلیاردی در ایلام دستگیر شد
سلب امتیاز سیم کارت همراه اول ۲۴

در صفحه تازه همه سیم‌کارت‌های همراه اولی که با کد ملی شما وجود دارند، نمایش داده می‌بشود. حال برای لغو مالکیت می‌توانید گزینه «سلب یا عدم سلب» را انتخاب کنید. بهتر است پیش از این کار قوانین مدیریت سیم کارت را مطالعه کنید. انچه که توضیح داده شده، در لحظه و بعد از قبول سلب، شماره تلفن شما قطع خواهد شد.

سلب امتیاز سیم کارت همراه اول
سلب امتیاز سیم کارت همراه اول ۲۵

پیش از عمل به سلب امتیاز همراه اول نیز پیغام هشدار به شما نمایش داده خواهد شد که در صورت انجام این کار، شماره مورد نظر از مالکیت شما خارج خواهد شد. در صورت این که از خواست خود یقین هستید، تیک «با آگاهی از قوانین تجاری عمل به سلب مالکیت می‌کنم» را انتخاب کنید تا گزینه «عمل به سلب مالکیت» روشن بشود. حال کافی است روی این گزینه بزنید تا شماره مورد نظر از مالکیت شما خارج بشود.

ادامه مطلب
ایرپاد 4 و ایرپاد مکس 2 به گمان زیادً اواخر سال 2024 از راه می‌رسند

نحوه سلب مالکیت سیم کارت همراه اول به طور حضوری

اگر سیم‌کارتی که می‌خواهید آن را سلب امتیاز کنید در دسترس شما نباشد و روی همراه من نیز فعال نباشد بایستی جهت لغو امتیاز به دفاتر همراه اول در شهر خود مراجعه کنید. بدین منظور بایستی حتماً کارت ملی هوشمند خود را به همراه داشته باشید تا بتوانید سلب امتیاز سیم کارت همراه اول را انجام دهید.

1700982811 38 سلب امتیاز سیم کارت همراه اول
سلب امتیاز سیم کارت همراه اول ۲۶

دفاتر این اپراتور در نزدیکی محل کار یا منزل خود را می‌توانید از اینجا اشکار کنید.

جمع‌بندی

در این نوشته تلاش کردیم به سادگی، نحوه سلب امتیاز سیم کارت همراه اول را به شما آموزش دهیم. شما به دو روش حضوری یا غیرحضوری می‌توانید سیم‌کارت خود را سلب مالکیت کنید. دقت داشته باشید که در صورت مفقودی سیم‌کارتتان تنها می‌توانید از روش حضوری منفعت گیری کنید.

ادامه مطلب
همراه اول از بسته‌های اختصاصی رومینگ به مناسبت جام ملت‌های آسیا 2023 رونمایی کرد

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

سؤالات متداول کاربران

منظور از سلب امتیاز سیم کارت همراه اول چیست؟

سلب امتیاز بدین معناست که سیم کارت مورد نظر دیگر از مالکیت شما خارج خواهد شد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها