خوش آمدید

استقلال 1 - ذوب آهن 1

استقلال ۱ – ذوب آهن ۱


نتیجه بدون گل برای آبی‌های پایتخت در اصفهان

جدال تیم های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اغاز و نتیجه را بدون گل به آخر رسید.

ادامه مطلب
تعیین تعرفه‌گذاری باید به سازمان نظام پزشکی بازگردد - تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج


​، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اغاز شد.

ذوب‌آهن اصفهان با هدایت محمد ربیعی برای این دیدار پارسا جعفری، پوریا آریاکیا، امیرحسین جدی، محمد قریشی، شایان مصلح، نادر محمدی، مهرداد رضایی، مجیدعلیاری، فردین یوسفی، محمدجواد محمدی و محمدحسین اسلامی را در ترکیب دارد.

در آن سوی میدان، استقلال تهران با هدایت جواد نکونام با سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، امید حامدی‌فر، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، گوستاوو بلانکو، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان پا به این مسابقه گذاشته است.

ربیعی برای این مسابقه کمال کامیابی نیا و دانیال ایری را جمع نفرات مهم خارج کرده و نادر محمدی و مهرداد رضایی را به جمع نفرات مهم اضافه کرده است؛ نکونام نیز به نسبت دیدار با تراکتور، تنها یک تحول را در ترکیب تیمش تشکیل کرده که طی آن، امید حامدی‌فر را به جای محمدحسین مرادمند در ترکیب مهم قرار داده است.

ادامه مطلب
تاکتیک پنهانی نکونام برای برد روبه رو پرسپولیس

دو تیم با دقت به جایگاه جاری در جدول لیگ نیاز به سه امتیاز این دیدار دارند؛ استقلال با دو بازی کمتر و ۲۲ امتیاز صدرنشین لیگ است و ذوب‌آهن با یک بازی کمتر به نسبت ملوان و تراکتور با ۱۸ امتیاز پیش از اغاز این مسابقه در رده پنجم است.

استقلال به همراه پرسپولیس با پنج گل خورده بهترین خط دفاعی‌های لیگ را راه اندازی دادند و باید دید در این دیدار با وجود نبوده است مرادمند خط دعوا ذوب‌آهن می‌تواند سد دفاعی محکم نکونام را بشکند.

این جدال از ساعت ۱۷:۳۰ با سوت امیرسامان سلطانی اغاز شد.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها