خوش آمدید

حضور ۴۰۰ بانوی تکنسین در پایگاه‌های اورژانس شهرهای مذهبی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وجود ۴۰۰ بانوی تکنسین در پایگاه‌های اورژانس شهرهای مذهبی – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، جعفر میعادفر او گفت: عمده مشکل ما وجود ۳۵۰۰ دستگاه آمبولانس فرسوده در سرزمین است، یقیناً هم چنان پیگیر فراهم اعتبار برای خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس تازه هستیم، اما این تعداد باز هم کافی نیست.

او گفت: از دولت و مجلس می‌خواهیم نگاهی اختصاصی به اورژانس ۱۱۵ داشته باشند، چرا که نیروهای اورژانس اولین گروهی می باشند در هر ساعت از شبانه روز بر بالین بیمار و مصدومان حاضر خواهد شد و نیاز است که به طور اختصاصی مورد دقت قرار گیرند. این چنین باید نوشته فراهم اورژانس هوایی به‌طور اختصاصی دیده بشود که از مسئولان می‌خواهیم قبل از تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ به این نوشته نیز دقت داشته باشند.

رئیس سازمان اورژانس سرزمین با اشاره به فعالیت ۵۲ فروند بالگرد اورژانس هوایی در سرزمین، او گفت: بر پایه استانداردها باید ۷۰ فروند بالگرد اورژانس در سرزمین فعال باشند به این علت اکنون نیازمند ۱۸ فروند بالگرد دیگر هستیم.

ادامه مطلب
فروش پیکاپ KMC T8 به صورت نقد و اقساط از ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲

وی از برنامه‌های سازمان اورژانس سرزمین برای تحکیم ناوگان موتورلانس های اورژانس برای کلانشهرها خبر داد و افزود: تا آخر سال ۴۰۰ بانوی تکنسین اورژانس ۱۱۵ فارغ التحصیل خواهد شد و در نظر داریم این بانوان توانمند را در پایگاه‌های شهری به اختصاصی در کلانشهرهای مذهبی همچون مشهد جهت امدادرسانی به بیماران و مصدومان خانم، به کارگیری کنیم.

میعادفر، یکی از مشکلات اورژانس را مزاحمت‌های زیاد با شماره تماس ۱۱۵ اورژانس دانست و او گفت: این کار جهت اختلال در خدمت‌رسانی به بیماران و مصدومان حقیقی می‌بشود یقیناً برخورد با مزاحمت‌های تلفنی با همکاری مناسب قوه قضائیه در دستور کار قرار گرفته است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اپل انگارً تا سال 2026 از مودم 5G داخلی خود رونمایی نخواهد کرد



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها