خوش آمدید

طولانی‌ترین نیمه بازی فصل در بازی پیکان تهران و آلومینیوم اراک رخ داد

طویل‌ترین نیمه بازی فصل در بازی پیکان تهران و آلومینیوم اراک رقم خورد


حامد پاکدل (۵) برای پیکان و عارف حاجی عیدی (۶۳) برای آلومینیوم گلزنی کردند.

پیروزی پیکانی‌ها در یک نیمه ۶۹ دقیقه‌ای با چاشنی جنجال

این دیدار در حالی برگزار شد که رضا عنایتی سرمربی تازه پیکانی اولین وجود خود با این تیم را توانایی می‌کرد. پیکانی‌ها در این دیدار در همان دقایق ابتدایی بازی به گل رسیدند تا یک بر صفر از حریف خود پیش بیافتند و نیمه اول را با پیروز به رختکن بروند.

در این دیدار مهدی لیموچی بازیکن آلومینیوم در دقیقه ۴۴ به علت انجام بازی خطرناک کارت قرمز مستقیم را از داور دریافت کرد که این نوشته اعتراض نیمکت نشینان آلومینیوم را به همراه داشت.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
صدور حق ثبت‌اختراع برای تشکیل آمونیاک کم‌کربن

در زمان‌های اضافی نیمه اول آلومینیوم‌ها روی کرنر ارسالی به روی دروازه پیکان به گل رسیدند اما پشتیبانی داور بازی این گل را مردود خبرداد تا این تصمیم داور اعتراض آلومینیومی ها و جنجال برای دقایق طویل بشود.

 

ادامه جنجال با تصمیمات قضاوت

در نیمه دوم هم تصمیمات قضاوت ادامه داشت و تنها بعد از ۳ دقیقه از اغاز بازی داور باز هم به علت پرتاپ اشیا به درون زمین توسط هواداران بازی را متوقف کرد.

در ادامه این شاگردان مجتبی حسینی بودند که روی دروازه پیکان سختی آوردند تا گل مساوی را به ثمر برسانند که در دقیقه ۶۳ توسط عارف حاجی عیدی به گل تساوی رسیدند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
استقلال از بعد تراکتور برنیامد و صدر را به پرسپولیس تعارف زد_تاشکن

آلومینیومی‌ها بعد از رسیدن به گل بازی را مدیریت کردند تا روال بازی به سود آنها پیش برود و گل فرد دیگر را از پیکانی‌ها دریافت نکنند. این بازی در آخر با تساوی یک بر یک به آخر رسید تا امتیازها تقسیم بشود.

آلومینیوم اراک با این تساوی با ۱۴ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت و پیکان هم با ۹ امتیاز در رده سیزدهم ایستاد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها