خوش آمدید

شرایط فروش کوییک GXL از سوی سایپا اعلام شد + جدول آذرماه 1402

شرایط فروش کوییک GXL از سوی سایپا اظهار شد + جدول آذرماه ۱۴۰۲


گروه خودروسازی سایپا با ارسال یک بخشنامه، متفاضیان خرید ماشین در قالب سامانه یکپارچه را فراخواند. شرایط فروش کوییک GXL برای متقاضیان خرید این ماشین با برتری تابستان ۱۴۰۳ فعال شده است. اکنون این گروه از متقاضیان می‌توانند نسبت به خرید کوییک GX عمل کنند. سایپا برای خبر‌رسانی به این گروه از متقاضیان، در تاریخ اول آذرماه پیامک خبر‌رسانی را برای آن‌ها ارسال کرده است.

شرایط فروش کوییک GXL در آذرماه ۱۴۰۲:

ماشین قیمت رنگ موعد تحویل
کوییک GX تیپ L ۳۶۰,۸۴۵,۰۰۰ سفید ۹۰ روزه

شرایط فروش کوییک GXL شامل دو قسمت فروش سریع و پیش‌فروش است. به این علت متقاضیان خرید کوییک GX با موعد تحویل تابستان، می‌توانند اتومبیل خود را سریعتر از موعد تعیین‌شده تحویل بگیرند. در قسمت فروش بسیار، این ماشین با قیمت تقریبی ۳۶۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۹۰ روزه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. به این علت با تکمیل وجه در آذرماه، مشتریان می‌توانند کوییک GX‌ خود را در ابتدای سال ۱۴۰۳ تحویل بگیرند. یقیناً این ماشین تنها با رنگ سفید در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

ادامه مطلب
کره شمالی به محصولات سایپا علاقه‌مند است!_تاشکن

سایپا برای جلب دقت مشتریان و ترغیب آن‌ها به خرید کوییک GX به‌صورت نقدی، مزایایی را در نظر گرفته است. این مزایا شامل بیمه بدنه ماشین به زمان یکسال و گارانتی موتور به زمان یکسال یا ۲۰ هزار کیلومتر می باشند. علاوه‌براین، کوییک GX‌ تیپ L به همراه گارانتی سه ساله یا ۶۰۰۰۰ کیلومتر در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

شرایط پیش فروش سایپا در آذرماه ۱۴۰۲:

ماشین پیش پرداخت قیمت موعد تحویل
کوییک GXL ۱۸۰,۴۲۲,۵۰۰ قیمت روز تیر الی شهریور ۱۴۰۲

علاوه بر شرایط فروش نقدی، شرایط پیش‌فروش نیز در اختیار متقاضیان کوییک GXL قرار داده شده است. در این روش متقاضیان می‌توانند ۱۸۰ میلیون تومان را به گفتن پیش‌پرداخت ماشین اراعه دهند. موعد تحویل ماشین نیز تیر الی شهریور ۱۴۰۳ خواهد می بود. یقیناً در این روش قیمت قطعی ماشین اشکار نیست و در زمان تحویل ماشین رقم وابسته به مشتریان اظهار می‌بشود. زمان تحویل دقیق ماشین در قسمت پیش‌فروش، هفته چهارم هر ماه است.

ادامه مطلب
گرایی در نیمه نهایی قهرمانی جهان شکست خورد
آخرین مطالب



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها