خوش آمدید

انگیزه بالایی داریم و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم/ما برای برد می‌رویم

انگیزه بالایی داریم و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم/ما برای برد می‌رویم


دروازه‌بان تیم پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم پرسپولیس ابراز داشت: انگیزه بالایی داریم و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را در روبه رو انصر عربستان بگیریم.

ادامه مطلب
رکورد کلین شیت های بیرانوند به ۱۰۰ رسید


به نقل از

خبرگزاری موج


، علیرضا بیرانوند درمورد بازی پیش روی پرسپولیس روبه رو النصر در عربستان، گفت: ما قرار می بود جمعه (به این سرزمین) برویم که متاسفانه پرواز ما روز یک‌شنبه شد. دوست داشتیم دو، سه روز سریعتر برویم. کادرفنی هم می‌خواست بازی آخر النصر را از نزدیک ببیند اما این اتفاق نیفتاد و تمرینات را ادامه دادیم و از دیروز هم ما (ملی‌پوشان) به تیم اضافه شدیم و تمرین خوبی داشتیم.

او همین طور گفت: همه می‌دانند بازی سختی پیش رو داریم و نتیجه گرفتن آنجا کار سختی است. همه تیم النصر را می‌شناسید که چه ستاره‌های بزرگی را جذب کرده و مدعی مهم قهرمانی در لیگ عربستان و حتی آسیا است.

دروازه‌بان پرسپولیس درمورد تفاوت جو این بازی با بازی رفت نیز او گفت: ما بازی اول را به النصر باختیم چون جو را برای ما سنگین کرده بودند. النصر هنگامی داخل ایران شد اتفاقاتی افتاد که تیم ما تمرکز خوبی نداشت و اتفاقات بدی در آن زمان افتاد. یقیناً الان هم شرایطی هست که به نظر من النصر با همه ستاره‌ها بازی می‌کند و با همه یاران مهم خود روبه رو ما قرار می‌گیرد چون می‌خواهد صدرنشین باشد.

ادامه مطلب
دعوت بازیکنان استقلال خوزستان از هواداران خود برای وجود در بازی روبه رو استقلال

او همین طور گفت: شرایط ما نیز در جدول به طوری است که می‌خواهیم حداقل در آخر بازی یک امتیاز را کسب کرده باشیم، هرچند که ما برای برد می‌رویم ولی کار راحتی نداریم. مساوی در این بازی و بردن الدحیل در تهران مقصد ما است.

علیرضا بیرانوند درمورد دیر اعزام شدن پرسپولیس به عربستان افزود: من همه اتفاقاتی که افتاده را به فال نیک می‌گیرم. دیر رفتن ما احتمالا اتفاقات بهتر را رقم بزند چون در ایران تمرینات را پشت سر گذاشتیم و فردا آخرین تمرین ما در زمین النصر خواهد می بود. این اتفاقات اثری روی تیم ما نمی‌گذارد. انگیزه بالایی داریم و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.




آیا این خبر سودمند می بود؟


ادامه مطلب
دستکش طلایی لیگ بیست‌وسوم سهم حسینی شد_تاشکن




منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها