خوش آمدید

همزمان با بلک فرایدی، کارگران آمازون برای دریافت حقوق بیشتر اعتصاب کردند

همزمان با بلک فرایدی، کارگران آمازون برای دریافت حقوق زیاد تر اعتصاب کردند


هم‌زمان بلک فرایدی (Black Friday)، کارمندان آمازون در انتقاد به روشهای کاری غول تجارت الکترونیک جهان، در چندین سرزمین اروپایی دست به اعتصاب زدند.

بر پایه گزارش رویترز، کارمندان آمازون در این کمپین با نام «Make Amazon Pay» که توسط اتحادیه جهانی UNI تنظیم شده است، هم‌زمان با جمعه سیاه که در آن تعداد بسیاری از خرده‌فروشان کالاهای خود را با تخفیف اراعه می‌کنند، تا روز دوشنبه در بیشتر از ۳۰ سرزمین اعتصاب خواهند کرد.

همزمان با بلک فرایدی، کارگران آمازون برای دریافت حقوق زیاد تر اعتصاب کردند ۱۹

در طول دهه قبل به‌علت رشد حوزه تجارت الکترونیک، فروشگاه‌های آنلاین محبوبیت زیاد بسیاری اشکار کرده‌اند و بلک فرایدی نیز به یک اتفاقات آنلاین تبدیل شده است. قسمت بزرگی از فروش‌های جمعه سیاه که تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت، توسط آمازون انجام می‌بشود.

این اتحادیه خبرداد که در آلمان، دومین بازار بزرگ آمازون از نظر فروش در سال قبل، نزدیک به ۲۵۰ کارگر در لایپزیگ و نزدیک به ۵۰۰ کارگر در راینبرگ اعتصاب کرده‌اند. اعتصاب ۲۴ ساعته این اتحادیه برای توافق جمعی درمورد حقوق و دستمزد درحال انجام است. روز جمعه این چنین بیشتر از ۲۰۰ کارگر آمازون در شهر کاونتری انگلستان دست به اعتصاب زده‌اند.

ادامه مطلب
پای «نیاز» علیرضا داوودنژاد به نوروز تلویزیون باز شد_تاشکن
آخرین مطالب

خواسته کارگران آمازون هم‌زمان با بلک فرایدی

1700837667 887 همزمان با بلک فرایدی، کارگران آمازون برای دریافت حقوق زیاد
همزمان با بلک فرایدی، کارگران آمازون برای دریافت حقوق زیاد تر اعتصاب کردند ۲۰

کارگران آمازون خواستار افزایش دستمزد خود به ۱۵ پوند (۱۸.۶۹ دلار) در ساعت می باشند. بااین‌وجود سخنگوی غول تجارت الکترونیک اظهار کرده که به کارگران دستمزد عادلانه‌ای پرداخت می‌بشود و آن‌ها علاوه بر حقوق بیشتر از ۱۴ یورو (۱۵.۲۷ دلار) در ساعت خود از مزایای اضافی نیز برخوردارند. این چنین به حرف های آمازون، این نوشته روی تحویل سفارشات بلک فرایدی اثرگذار نخواهد می بود و از آوریل سال ۲۰۲۴ حداقل دستمزد اولیه کارگران به ۱۲.۳۰ تا ۱۳ پوند در ساعت افزایش خواهد یافت.

ادامه مطلب
اینفوگرافیک| برخی از علائم استرس و اضطراب

با وجود رشد سریع برخی رقیب ها همانند Shein (با ۶۴ میلیون کاربر فعال) و Temu (با ۵۱ میلیون کاربر فعال)، آمازون هم چنان محبوبیت خود را در اروپا نگه داری کرده و مطابق داده‌های data.ai، اپلیکیشن آمازون در ماه اکتبر ۱۴۶ میلیون کاربر فعال در اروپا داشته است.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها