خوش آمدید

رییس کمیسیون سلامت شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

رییس کمیسیون سلامت شورای عالی انقلاب فرهنگی معارفه شد – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در نشست با اعضای هیأت رئیسه فرهنگستان علوم پزشکی، حسن ابوالقاسمی عضو مدام فرهنگستان را به گفتن رئیس کمیسیون سلامت شورای عالی انقلاب فرهنگی و نماینده تام‌الاختیار خود در امور مرتبط با حوزه سلامت معارفه کرد.

وی، کمیسیون سلامت شورای عالی انقلاب فرهنگی را به گفتن ساختاری جانشین ستاد سلامت پیشنهادی فرهنگستان علوم پزشکی معارفه کرد که حلقه وصل شورای عالی با نهادهای گوناگون حوزه سلامت خواهد می بود.

خسروپناه او گفت: ماموریت این کمیسیون رصد و بازدید مسائل مرتبط با حوزه سلامت از جمله امور مرتبط با حوزه علوم پزشکی است تا از طریق گردآوری آرای کارشناسی شده و تخصصی در اخذ تصمیمات بهینه نقش آفرین باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: کمیسیون سلامت شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌تواند در فرهنگستان علوم پزشکی مستقر بشود و راه اندازی ستاد و انجام امور محوله و برگزاری جلسات تخصصی ملزوم را در فرهنگستان پیگیری کند.

ادامه مطلب
تأثیر منفی کارکرد بیمه‌ها در فرایند خدمات آزمایشگاه های پزشکی - تاشکن

این چنین سیدعلیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی در این نشست، بر لزوم تحکیم جایگاه سلامت در نقشه جامع علمی سرزمین و آئین نامه ترقی اعضای هیئت علمی اصرار کرد.

حسن ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله نیز هست.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها