خوش آمدید

Assistant with Bard ظاهراً تمام قابلیت‌های دستیار سنتی گوگل را نخواهد داشت

Assistant with Bard انگارً همه قابلیت‌های دستیار سنتی گوگل را نخواهد داشت


گوگل چند ماه قبل اظهار کرده می بود که می‌خواهد با یک توانایی تازه که Assistant with Bard نام دارد، قابلیت‌های هوش مصنوعی Bard را به دستیار شخصی خود یعنی Google Assistant اضافه کند. اکنون در گزارش جدیدی به سرویس Assistant with Bard اشاره شده است که انگارً از همه ویژگی‌های حاضر در دستیار کلاسیک گوگل حمایتنمی‌کند؛ به این علت هر دو نسخه اسیستنت در کنار هم اراعه خواهند شد و کاربران باید بسته به نیازهای خاص خود یکی از دو گزینه حاضر از بین دستیارهای گوگل را انتخاب کنند.

گوگل از ماه اکتبر امسال در حال کار روی Assistant with Bard بوده است. مطابق حرف های‌های یکی از منبع های گوگل در ایکس، علاوه بر Assistant with Bard گزینه فرد دیگر با نام Google Assistant که همان دستیار اسبق است نیز به کاربران اراعه می‌بشود که از طریق تنظیمات می‌توان بین آن‌ها جابه‌جا شد. بااین‌حال، انگارً همه قابلیت‌های دستیار سنتی گوگل در دسترس Assistant with Bard قرار نمی‌گیرد، هرچند تا این مدت اشکار نیست که ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها دقیقاً شامل چه مواردی می‌بشود.

ادامه مطلب
اتحادیه اروپا رسماً اپل را به نقض قوانین بازارهای دیجیتال متهم کرد_تاشکن

تحول نام دستیار قدیمی گوگل

Assistant with Bard انگارً همه قابلیت‌های دستیار سنتی گوگل را نخواهد داشت ۱۴

این چنین مطابق این پست، بعد از انتشار کردن عمومی Assistant with Bard، نام دستیار قدیمی گوگل به Classic Assistant تحول اشکار خواهد کرد. به این علت افرادی که هم چنان ترجیح می‌دهد از نسخه سنتی‌تر دستیار غول موتور جستجو منفعت گیری کنند، این قابلیت را خواهند داشت.

گو‌گل تا این مدت تاریخ انتشار کردن رسمی Assistant with Bard را اظهار نکرده است، اما انتظار می‌رود تا این توانایی دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی در ماه‌های آینده در دسترس قرار بگیرد. به همین ترتیب، غول فناوری تصمیم دارد تا مدل هوش مصنوعی Bard را به‌معنی واقعی کلمه تقریباً در همه محصولات خود ادغام کند. به‌گفتن مثال، اخیراً قابلیت جدیدی به یوتوب اضافه شده که می‌تواند با پشتیبانی Bard ویدیوها را فهمیدن کند و کاربران سوالاتی درمورد ویدیوهای مورد نظر خود از آن بپرسند.

ادامه مطلب
تراشه هلیو G91 با حمایتاز دوربین‌های 108 مگاپیکسلی معارفه شد
آخرین مطالب

گوگل این چنین در حال انجام یک عمل حقوقی بزرگ علیه کلاهبردارانی است که چندی پیش از شهرت بارد برای انتشار کردن بدافزار منفعت گیری کرده بودند.





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها