خوش آمدید

حضور بانوی پرچمدار کاروان ایران با پوشش چادر اکنون به نماد افتخار زن مسلمان ایرانی تبدیل شد

وجود بانوی پرچمدار کاروان ایران با پوشش چادر اکنون به نماد افتخار زن مسلمان ایرانی تبدیل شد


«در ابتدا مراتب سپاس و سپاس خویش و جامعه ورزش سرزمین را برای فراهم شدن دیدار با حضرت عالی اظهار می‌دارم و از این که فرصتی فراهم شد تا جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو به همراه تعدادی از مدیران ورزش سرزمین با حضرت‌عالی دیدار داشته باشند و از بیانات و رهنمودهای ارزشمندتان منفعت¬مند شوند، سپاس و سپاس می‌نمایم. امروز این دیدار مورد قیمت در حالی برگزار می‌بشود که مردم مظلوم غزه در حال مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی می باشند و از نظر دیگر، صدای اعتراض ورزشکاران و هواداران ورزش در اقصی نقاط جهان طنین‌انداز شده است. این صحنه‌های پرشور حمایتاز مردم مظلوم فلسطین در میدان ها ورزش جهان، یادآور نهضتی است که با هدایت رهبر عظیم الشأن جهان اسلام از سال‌ها پیش اغاز شد و بر همین مبنا ورزشکاران ایرانی، منادیِ دفاع از مظلوم و حمایتاز حق طلبی شده‌اند و با اراعه الگوی بازی جوانمردانه، پرچمدارِ راهی شدند که غالبِ ورزشکاران مسلمان از آن تبعیت کرده و جهان امروز به حقانیت آن پی برده است، راهی که امروز باید با هوشمندی و قوت هر چه زیاد تر ادامه یابد.

ادامه مطلب
قطع یارانه ‌برخی از سرپرستان خانوار تکذیب شد

و اما همان گونه که مستحضر هستید؛ خوشبختانه به لطف خدا و دعای خیر حضرت‌عالی و مردم گرامی و پشتیبانی‌های دولت محترم و کوششهای قابل تحسین ورزشکاران، مربیان و مدیرانِ کاروان‌های ورزشی اعزامی به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی، بار دیگر توانستند با افتخارآفرینی و کسب نتایج مطلوب، دل مردم سرافراز ایران اسلامی را شاد کنند، از با اهمیت ترین دستاوردهای کاروان بازی‌های آسیایی که به نام شهید محسن حججی مزین شده می بود، می‌توان به کسب ۵۴ مدال اشاره کرد.

ضمن این که کسب مدال‌های تاریخی در رشته‌های ژیمناستیک، اسکیت، دوچرخه‌سواری و شطرنج چشم‌انداز امیدبخشی را برای آینده ورزش قهرمانی سرزمین ترسیم می‌نماید.

ورزشکاران جانباز و توانیاب ما نیز که با نام کاروان «فرزندان ایران» و با شعار ایمان، ایران، افتخار در این دوره از بازی‌ها شرکت کرده بودند، کاری کردند کارستان و با کسب ۱۳۱ مدال برای نخستین بار رتبه دوم بازی‌ها را از آن خود کردند و نشان دادند که هیچ چیز و هیچ‌کس را توانِ رویارویی با اراده آهنین آنان نیست و چه نیکو، سرمشق «ما می‌توانیم» را به ما و همگان یادآور شدند.

ادامه مطلب
سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی با حکم وزیر ورزش، منصوب شد
آخرین مطالب

وقتی حلاوت این پیروزی‌ها و دستاوردها زیاد تر می‌بشود که وجود در میدان ها بزرگ ورزش با معنویت و معرفت عجین باشد. مشاهده صحنه‌هایی قشنگ و معنوی از همدردی قهرمانان عزیزمان با ملت مظلوم فلسطین و اهدا مدال تعدادی از ورزشکاران به مردم غزه، سجده قهرمانان عزیزمان بر پرچم پرافتخار سرزمین و وجود بانوی پرچمدار کاروان با پوشش چادر که اکنون به نماد عفت، نجابت و افتخار زن مسلمان ایرانی تبدیل شده؛ همه و همه سندی ست آشکار بر فطرت پاک ورزشکاران عزیزمان که نه تنها در سنگر ورزش، که در سنگر دفاع از قیمت‌های نظام و انقلاب نیز، سرآمد و پیشرو می باشند.

ادامه مطلب
ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول_تاشکن

با مغتنم شمردن زمان، عرض می‌نمایم، دقت به دغدغه‌ها و انتظاراتی که حضرت‌عالی در دیدارهای قبل نقل فرمودید، سرلوحه سیاست‌ها و برنامه‌های این دوره از مدیریت ورزش سرزمین قرار گرفته که به عناوین برخی برنامه‌ها جهت استحضار حضرت‌عالی اشاره می‌نمایم:

۱. دقت به بهبود حالت رفاه و معیشت قهرمانان گرامی از قبیل: مسکن، اشتغال، معافیت از خدمت سربازی با محوریت اصلاح قانون و از بین بردن دغدغه مدال‌آوران خصوصأ قهرمانان پارالمپیک،

بطوریکه این لایحه در دستور کار صحن مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

۲. ایفای نقش مؤثرتر در نظام سلامت سرزمین با پافشاری بر افزایش سهم ورزش همگانی در افت بیماری‌ها و ترقی سهم ورزش در بهبود نشاط و شادابی ملی؛

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
مشکلات متقاضیان برای ترخیص ۱۳۵ موتور حل و مجوز واردات صادر شد_تاشکن

۳. دقت خاص به پیشرفت و اعتلای ورزش بانوان در هر دو قسمت همگانی و قهرمانی و تسهیل وجود ایشان در میدان ها ملی و بین‌المللی با مراعات قیمت‌های اسلامی؛

۴. تهیه و تدوین برنامه¬ای جامع با نام «سند ملی پیشرفت ورزش سرزمین» مبتنی بر بیانیه قدم دوم انقلاب

با همکاری صاحب‌نظران که بعد از تصویب در شورای عالی ورزش و پرورش بدنی، عمل های عملیاتی، اجرایی و تقسیم کار ملی دستگاه‌های مرتبط، ورزش سرزمین را در مسیر منفعت‌مندی از الگویی علمی و متعالی قرار خواهد داد.

۵. دقت به نوشته عدل‌محوری در پیشرفت متوازن ورزش سرزمین با تکیه بر آمایش سرزمینی، محرومیت‌زدایی و جلب شراکت هر چه زیاد تر مردم و قسمت خصوصی

۶. دقت به تحقق حکمرانی عالمانه در فدراسیون‌های ورزشی با محوریت تنظیم روابط عزتمندانه با نهادها و مجامع بین‌المللی ورزش در جهت ترقی دیپلماسی ورزشی

ادامه مطلب
سلامت شهر_تاشکن

۷. حمایتحداکثری از ورزش‌های ملی سرزمین و در رأس آن، ورزش¬های پهلوانی و زورخانه‌ای؛

۸. اغاز مقدمات احداث پروژه مجموعه بین‌المللی ورزش در تهران با دستور رییس‌جمهور محترم.

۹. فعال‌سازی ظرفیت‌های بی‌بدیل ورزش سرزمین در قسمت ورزش‌های دریایی در راستای سیاست‌های کلی گسترش دریا محور.

در نهایت بر این باوریم که قرارگیری امور ورزش سرزمین مبتنی بر منویات معظم‌له، نیازمند کار

و عمل جهادی و این چنین منفعت‌گیری هرچه زیاد تر از رهنمودهای حکیمانه حضرت‌عالی است،

که إن‌شاءالله با استعانت از خداوند متعال و دعای خیرتان محقق خواهد شد.»



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها