خوش آمدید

سفر حسینی به عربستان برای تشکیل جلسه با مسئولان النصر

سفر حسینی به عربستان برای راه اندازی جلسه با مسئولان النصر


به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس ، امیرعلی حسینی، عصر دیروز چهارشنبه تهران را به مقصد ریاض ترک کرد تا هماهنگی و بازدید‌های ملزوم، برای ورود کاروان پرسپولیس به عربستان و تدارکات مطلوب چون اقامت و تمرینات صورت بگیرد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه در جریان این سفر از هتل و محل تمرین بازدید خواهد کرد و با مسؤولان باشگاه النصر و فدراسیون فوتبال عربستان دیدار و جلساتی برگزار کرد.

مدیر امور بین الملل باشگاه امروز پنج‌شنبه دو جلسه مجزا با مسؤولان باشگاه النصر عربستان برگزار کرد.

در اولین جلسه، امیرعلی حسینی با بداوی مدیر تیم فوتبالی باشگاه و عبدالله هماهنگ کننده امور فوتبال باشگاه النصر راه اندازی جلسه داد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
استقلال درمورد ابهامات قراردادها توضیح بدهد

در جریان این نشست، حوالی مسائلی چون پیگیری ویزاها، او گفت و گو و تبادل نظر صورت گرفت. چرا که ویزاها تا این مدت به طور کامل صادر نشده است. این چنین نوشته «آی دی کارت» خبرنگاران و اصحاب رسانه و برخی مسائل لجستیک تیم، همانند؛ فراهم آوردن ماشین‌های سواری، اتوبوس‌های «وی آی پی» تیم، کامیونت حمل بار، اسکورت پلیس و موارد دیگر، هماهنگی‌های ملزوم صورت گرفت.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه، در جلسه دوم هم با حسن، مدیر تیم مهم النصر نشستی را در خصوص استادیوم تمرینات غیر رسمی باشگاه برگزار کرد که ۹۰ درصد تمرینات این تیم در آنجا برگزار می‌بشود و این چنین از برگزاری آخرین تمرین دو تیم در زمین ورزشگاه مهم مسابقه، هماهنگی‌هایی صورت گرفت.

در قسمت فرد دیگر از این جلسه، در رابطه ساعت تمرینات، تجهیزات ملزوم و او گفت و گو بلیت فروشی و مواردی که مربوط به تمرینات و مسابقه و مسائل فنی می بود، تبادل نظر شد.

ادامه مطلب
به‌جستوجو وجود پررنگ‌تر زنان و استارتاپ‌های غیر تهرانی هستیم_تاشکن

گفتنی است کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی برگشت روبه رو تیم النصر، صبح فردا جمعه تهران را به مقصد ریاض ترک خواهد کرد.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها