خوش آمدید

بازیگران "نون خ " به سواحل مکران رسیدند/ مرزبانان در سریال ایفای نقش می کنند + تصاویر

بازیگران “نون خ ” به سواحل مکران رسیدند/ مرزبانان در سریال ایفای نقش می کنند + تصاویر


سرهنگ علیرضا فضلی در او مباحثه با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: فصل تازه سریال «ن خ»  به کارگردانی سعید آقاخانی چندی است که در دست تشکیل قرار دارد و در بخشی از سریال که در سواحل مکران در چابهار در حال ساخت است، تصمیم دارد کوششها و زحمات شبانه‌روزی کارکنان مرزبانی را به قاب عکس بکشد. 

رئیس دفتر و اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در خصوص اهداف وجود کارکنان مرزبانی در این چنین سریال‌هایی، او گفت: امروز مرزبانی استان به لطف الهی با کارکرد مثبت خود در همه ماموریت‌های واگذار شده به این یگان توانسته تکیه‌گاه امنیت جامعه باشد و با تشکیل این چنین فیلم‌هایی ملت شریف ایران اسلامی هرچه زیاد تر با زحمات شبانه‌روزی مرزداران آشنا خواهد شد و مردم شریفمان باید  بدانند که این فرزندان با در دست گرفتن جان خود پاسدار و حافظ قیمت‌ها و امنیت این جامعه می باشند.

ادامه مطلب
استان قزوین در جمعیت ساماندهی شده بانوان ورزشکار رتبه دوم کشوری را کسب کرد 

وی با اشاره به وجود  کارکنان مرزبانی استان در سریال در حال تشکیل، خاطرنشان کرد: دنیای امروز متاثر از رسانه‌های دیداری و شنیداری است و این رسانه‌ها نقش‌های گوناگونی در به وجود امدن نظرات و افکار آحاد جامعه دارد.

سرهنگ فضلی در ادامه گفت: امروز تولیدات سینمایی و حمایتاز آثار مناسبی که می‌تواند در راستانی ماموریت‌های یگان باشد، با قرار دادن کارکرد مرزبانی به گفتن یک واحد عملیاتی، نقش موثری در معارفه این عمل های به جامعه دارند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
خورشیدگرفتگی کامل از تاج تا حلقه الماس ماه_تاشکن

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها