خوش آمدید

وزیر فرهنگ: بازمانده 2 ساخته می‌شود/ رژیم صهیونیستی به دنبال غلبه رسانه‌ای درباره غزه + فیلم

وزیر فرهنگ: بازمانده ۲ ساخته می بشود/ رژیم صهیونیستی به جستوجو تسلط رسانه ای درمورد غزه + فیلم


به‌گزارش خبرنگار فرهنگی ، محمدمهدی اسماعیلی شامگاه قبل با وجود در اختصاصی برنامه “به‌افق فلسطین” ضمن اشاره به جنایات تازه رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: جنایاتی که این رژیم جعلی در غزه انجام داده و تعداد غیرنظامیان کشته شده بخصوص کودکان در ۵۰ روز قبل غیرقابل باور است.

اسماعیلی در ادامه ضمن اصرار بر این که در طول تاریخ این چنین جنایتی در یک منطقه و پشت سرهم کم سابقه بوده است؛ او گفت: این جنایتکاران در عصر ارتباطات و روبه رو دوربین رسانه‌ها بدون هیچ نگرانی و ابایی این جنایات را مرتکب خواهد شد و با منفعت گیری از رسانه‌هایی که در اختیار دارند علاوه بر بمباران مناطق مسکونی و مراکز درمانی به جستوجو تسلط رسانه‌ای و روایت آنچه خودشان می‌خواهند می باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این چنین ابراز امیدواری کرد که هرچه سریعتر این رژیم جعلی به علت همین جنایاتی که مرتکب شده روبه اضمحلال بوده و برای همیشه سرنگون بشود، چون این وعده الهی است.

وی با اظهار خبر عقد قرارداد ساخت ۶ فیلم تازه در بنیاد سینمایی فارابی با نوشته فلسطین و غزه تصریح کرد: بر پایه اطلاعاتی که در اختیار داریم فیلمبرداری یکی از این فیلم‌ها طی روزهای آینده اغاز می‌بشود و  همکارانم در بنیاد فارابی به‌منظور ساخت “بازمانده ۲” با تهیه کننده داخل مذاکره شده‌اند و این سریال در مسیر ساخت قرار گرفته است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
10 سریال خارجی تازه در راه آنتن

اسماعیلی این چنین اصرار کرد: با دقت به دستور مستقیم رئیس جمهور به بنده؛ وزارت ارشاد مکلف به حمایتاز تولیدات فرهنگی با نوشته فلسطین شده است به این علت از همین تریبون رسماً اظهار می‌کنم که همه فیلم‌های مختصر و فیلمنامه‌هایی که به نوشته فلسطین می‌پردازد حمایتکامل می‌کنیم.

 

.

 

تسلط جبهه مقاومت در روایات رسانه‌ای 

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

وزیر فرهنگ در جواب به این سوال که آیا رسانه‌های سرزمین ما آمادگی ملزوم را برای وجود در میدان نبرد رسانه ای دارند، اظهار داشت: در اتفاقات تازه به نظر من، روایت رسانه‌ای جبهه مقاومت تسلط اشکار کرده است. یکی از دلایلش این است که شدت جنایت رژیم و بی‌پروایی آن زیاد بارز است. شبی که بیمارستان را به آتش کشیدند فضای رسانه ای دنیا تکان جدی خورد. متغیر دوم زحمت بچه های رسانه ای است که در این رابطه بیشتر از ۵۰ خبرنگار گرامی را از دست داده ایم.

به حرف های اسماعیلی روایات خبرنگاران از جنایات صهیونیست‌ها در غزه دردناک است و صهیونیست‌ها کاملا عامدانه در مناطقی که خبرنگاران استقرار دارند را مورد مقصد قرار می‌دهد که شهادت دو خبرنگار شبکه المیادین در منطقه‌ای خارج از منطقه نظامی گواهی غیرقابل تکذیب از این سیاست جنایتکاران صهیونیست است.

ادامه مطلب
والیبال ساحلی ایران بر عمان پیروز شد

وی درمورد سطح پشتیبانی‌های بین‌المللی از مردم فلسطین نیز او گفت: در رسانه‌هایی که خارج از سلطه جنایتکاران صهیونیستی و حامیان آنها است همانند شبکه اجتماعی تیک‌تاک می‌بینیم بیشتر از ۹۵ درصد از کاربران حمایتکننده مردم مظلوم فلسطین و غزه می باشند، اما هنگامی پای شبکه‌های اجتماعی دیگر به بین می‌آید می‌بینیم که سطح سانسور چه مقدار گسترده است و نمونه بارز آن را هم در جریان مربوط به سردار سلیمانی دیدیم.

وزیر ارشاد در ادامه افزود: اما مسئله دلنشین اینجاست که علی‌رغم همه این سیاست‌های غیرانسانی و جنایتکارانه می‌بینیم در همین شبکه‌های استعماری نیز کفه کاملا به سود جریان مقاومت سنگینی می‌کند و این اتفاق گواهی براین مسئله است که کار رسانه‌های ما و همکاران خبری ما کاملا قابل قبول و دفاع است.

۷۵ درصد مردم حمایتکننده مردم فلسطین می باشند

به حرف های اسماعیلی با دقت به فعالیت‌های رسانه‌ای که درمورد جنایات رژیم صهیونیستی انجام شده است، اکنون اصحاب رسانه در ایران توانسته صدای مظلومت مردم فلسطین را به دنیا رساند و مانع از شکل‌گیری تسلط صهیونیست‌ها در روایت این اتفاق بر پایه تفکرات خودشان شده است . 

وی این چنین اصرار کرد:  جریان رسانه‌ای غربگرا در داخل سرزمین تبلیغ می‌کند که حمایتاز فلسطین متعلق به حاکمیت و اقلیتی از مردم است. در اجتماعات براندازانه شعار مخالفت با لبنان و فلسطین هم سر خواهند داد. در حالی که نظرسنجی شهریور ماه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص می کند بیشتر از سه چهارم جامعه ایران یعنی ۷۵ درصد مردم پشتیبان موضع حاکمیت در نوشته فلسطین می باشند.

ادامه مطلب
اختصاصی برنامه های رادیو در روز میلاد حضرت زینب(س)

او گفت: مردم ایران کنار مظلومان می باشند. اگر اصحاب رسانه می خواهند با جامعه زبان مشترک اشکار کنند باید با این جریان فکری همراه شوند. هنرمندان ما در حوزه سینما، موسیقی و تجسمی و شعرا و نویسندگان ما مشغول تشکیل آثار فرهنگی و هنری برای فلسطین می باشند. این چنین اشتیاق بالایی در بین خبرنگاران برای اعزام وجود دارد.

 

.

مساله فلسطین و قدس جهت همگرایی شده است

اسماعیلی با گفتن این که یک همگرایی داخلی تشکیل شده است، او گفت: در روزهای آغازین جنایت برنامه‌ای در یکی از خبرگزاری‌ها داشتیم که همه چهره‌هایی رسانه ای با گرایش‌های گوناگون حاضر بودند. امروز مساله فلسطین و قدس در جهان اسلام و داخل سرزمین تشکیل همگرایی کرده است. هیچ ایرانی نیست که با هر نگاه و سلیقه‌ای در کنار مظلوم نایستد.

وزیر فرهنگ با سپاس از هنرمندان و اصحاب رسانه برای همگرایی که در حمایتاز مظلومان داشته‌اند، اصرار کرد: توقع این است که این همگرایی کامل بشود. همه افرادی که تریبون و سخنگاه دارند باید اظهار موضع صریح کنند و ایستادگی خود را در کنار مظلومان را نشان بدهند.

وی با گفتن این که همه ما در معرض آزمایش الهی قرار داریم، افزود: توقع داریم هنرمند مشهور ما نشان بدهد که هنرمند جدای از غم جامعه نیست.

ادامه مطلب
جوان‌گرایی در ۳۳ماه قبل، از شعار به عمل تبدیل شد_تاشکن

اسماعیلی در ادامه گفت: شورای امنیت و سازمان ملل و شورای حقوق بشر کجا می باشند؟ آنها یک اتفاق طبیعی را تبدیل به سناریو برای اغتشاش می کنند. الان نزدیک به ۱۴ هزار نفر بیگناه شهید شده اند.

حمایتاز محصولات هنری مرتبط با فلسطین 
وزیر فرهنگ با اصرار بر این که حتما باید همکاران ما با قوت از محصولات هنری مرتبط با فلسطین حمایتکنند او گفت: در اغاز هفته کتاب یک کتاب درمورد روستاهای اشغال‌شده فلسطینی را به آقای رئیس جمهور تقدیم کردم. ایشان همان جا اصرار کردند که حتما وزارت ارشاد از تولیدات هنری حمایتکند.

او گفت: ۱۵ آذر در تالار وحدت آقای انتظامی سه شب اجرا دارند که بهانه‌اش نوشته فلسطین است. ما در جشنواره بین الملل فیلم فجر و جشنواره مستند حقیقت قسمت اختصاصی غزه و فلسطین را خواهیم داشت. در این مسیر همه پرانگیزه می باشند. همان طور که می‌دانید دبیر جشنواره فیلم فجر تهیه کننده فیلم شکارچی شنبه می باشند.

اسماعیلی با گفتن این که حمایتاز انتشار کردن کتب در این عرصه به طور اختصاصی است، اظهار داشت: در حوزه موسیقی زیاد از خواننده‌ها با بنیاد رودکی داخل همکاری شدند. من فکر می‌کنم قصه فلسطین به نقطه عطفی در تولیدات مقاومت تبدیل خواهد شد. این چنین جنایتی در این حجم بالا همه قسمت‌ها را متاثر کرد.

ادامه مطلب
خرید خودروی چینی کارکرده با کمتر از یک میلیارد تومان به‌صرفه است؟ + جدول

او گفت: در شب‌هایی که تصاویر غزه پخش می‌شد، خانواده‌ها با اشک و گریه خوابیدند. این تصاویر زیاد دردناک است و وجدان‌های بشری را مقصد قرار می‌دهد. در قصه غزه افراد بی‌طرف نداریم و همه یا در کنار ظالم یا در کنار مظلوم می باشند. مگر می‌بشود فردی این جنایات را تماشا کند و ساکت باشد؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ۴۹ خبرنگار که فقط به جرم روایت اتفاقات مظلومانه به شهادت رسیده‌اند، اظهار داشت: در همه دنیا خبرنگاران مصونیت دارند. حتما دعاها و نگاه‌های آنها برای ما مورد قیمت است. اینها راویان این جنایت هولناک می باشند. کار آنها بی‌شباهت به بانوی کربلا نیست که مطلب‌آور می بود.

 

 

.

رژیم صهیونیستی از مهلکه غزه جان سالم به در نخواهد برد

وی با گفتن این که رژیم صهیونیستی از مهلکه غزه جان سالم به در نخواهد برد، افزود: خون این شهدای مظلوم قطعا رژیم صهیونیستی را دچار ابدی خواهد کرد. به زودی ناظر سقوط این رژیم خواهیم می بود. اینجا قبله اول ما مسلمین است. جریان مقاومت پیروز خواهد شد و ما نماز را در مسجد الاقصی خواهیم خواند.

اسماعیلی با گفتن این که با پیروزی انقلاب برگ جدیدی در مقاومت ورق خورد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در نقطه ای به پیروزی رسید که جریان‌های غیردینی دست‌ها را به علامت سازش بالا برده بودند. فاصله کمپ دیوید تا پیروزی انقلاب اسلامی کمتر از ۶ هفت ماه است.

 

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها