خوش آمدید

روندهای بازاریابی برای سال 2024

روندهای بازاریابی برای سال ۲۰۲۴


با نگاهی به بازاریابی، تکامل قابل دقت است. این یک سفر منقلب کننده از روزهای اولیه اینترنت تا او گفت و گو های امروزی در رابطه متاورس و هوش مصنوعی بوده است. بیایید روندهای برتر سال ۲۰۲۴ را بازدید کنیم.

ظهور متاورس

متاورس شوق و سردرگمی را در حوزه دیجیتال برانگیخته است. آن را به گفتن یک بازی ویدئویی چندنفره گسترده و بدون محدودیت، مکانی برای اتصال، کاوش و خرید وفروش در نظر بگیرید. با قیمت پیش‌بینی‌شده آن تا سال ۲۰۳۰ به ۶۷۸.۸ میلیارد دلار و بیشتر از ۴۰۰ میلیون کاربر، متاورس چیزی بیشتر از یک روال است: این یک تحول منقلب کننده در چشم‌انداز فناوری است.

برای بازاریابان، متاورس زمان های غنی را اراعه می دهد. کمپین هایی را فکر کنید که نه تنها دیده می شوند بلکه زندگی می شوند. محصول مجازی تصویری با ازمایش ها لمسی یا قلمروهای برند همهجانبه برای کاوش کاربر راه اندازی می بشود. متاورس کمپین‌های مشابه با رفتارهای دیجیتالی کاربران را قادر می‌سازد و جامعه‌سازی را تحکیم می‌کند و وفاداری و تعامل را همانند قبل افزایش می‌دهد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
نامه گله های آمیز سازمان نظام پرستاری به سردار رادان - تاشکن

برندها می‌توانند روابط عمیق‌تر و معنادارتری با مخاطبان خود در متاورس تشکیل کنند. این فضایی است که داستان سرایی ابعاد جدیدی به خود می گیرد و برندها می توانند واقعاً زنده شوند. برای بازاریابان پیشرو که آماده قدم گذاشتن به این دنیای تازه می باشند، این چیزی بیشتر از اتخاذ یک پلت فرم تازه است. این در رابطه هدایت شارژ به عصر بعدی تعامل دیجیتال است. فراجهان فقط آینده نیست. این مرز جدیدی است که چشم به راه کاوش است.

رشد تبلیغات برنامه ای

در هسته خود، تبلیغات برنامه‌ای تلفیقی از فناوری و استراتژی است، جایی که نرم‌افزار کنترل فرآیند خرید آگهی را بر مسئولیت می‌گیرد و ضمانت می‌کند که تبلیغات به‌طور کارآمد و مؤثر قرار می‌گیرند. تبلیغات برنامه ای به علت کارایی خود نزدیک است. تبلیغات سنتی، با مرحله های متعدد از انتخاب فضاهای تبلیغاتی تا مکان‌های نهایی، زمان‌بر و مستعد اشتباه می بود. تبلیغات برنامه‌ای مستقیماً با این مسائل مقابله می‌کند، خرید و قرار دادن تبلیغات را در زمان واقعی، زیاد تر در چند میلی ثانیه، خودکار می‌کند و قیمت را برای بازاریابان به حداکثر می‌رساند.

ادامه مطلب
اینستاگرام بعد از اعتراض عکاسان، برچسب هوش مصنوعی خود را اصلاح کرد_تاشکن

دقت یکی دیگر از ویژگی های تبلیغات برنامه ای است. منفعت گیری از حجم وسیعی از داده ها به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا مخاطبان خود را با دقت لیزری مقصد قرار دهند. بسته به عادات مرور، اطلاعات جمعیت شناختی یا حرکت خرید قبلی، تبلیغات را می توان دقیقاً به گونه ای تنظیم کرد که با قسمت های خاص کاربر طنین انداز بشود. این سطح از دانه بندی قبلاً با روش های سنتی دست نیافتنی می بود.

چه برندی بخواهد یک کمپین محلی اجرا کند یا دامنه دسترسی خود را در سطح جهانی گسترش دهد، پلتفرم های برنامه نویسی می توانند بر پایه آن تنظیم و مقیاس شوند. این انعطاف‌پذیری ضمانت می‌کند که برندها می‌توانند به شدت با پویایی بازار در حال تحول سازگار شوند. در اصل ظهور تبلیغات برنامه‌ای نشان‌دهنده عصر جدیدی برای بازاریابی دیجیتال است که در آن داده‌ها، فناوری و استراتژی همگرا خواهد شد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
قطر با ناکامی فلسطین به مرحله سپس صعود کرد

پذیرفتن هوش مصنوعی در بازاریابی

تاثییر هوش مصنوعی دیگر یک روال زودگذر نیست، بلکه یک نیروی محوری است که صنعت بازاریابی را منقلب می کند، که توسط غول های صنعتی همانند آمازون ، اسپاتیفای و ادوبی به اثبات رسیده است . این رهبران از هوش مصنوعی برای شخصی سازی بازاریابی، خودکارسازی ماموریت های، تشکیل محتوای دلنشین و بهینه سازی تخصیص بودجه منفعت گیری می کنند. نوآوری‌های هوش مصنوعی از چت‌بات‌هایی که تعامل های مشابه را اراعه خواهند داد تا تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده حرکت مصرف‌کننده را شامل می‌بشود.

توانایی هوش مصنوعی در توانایی آن برای غربال کردن مخازن عظیم داده ها، استخراج بینش هایی است که وقتی نهان یا تشخیص آن بیشتر از حد دست و پا گیر می بود. با منفعت گیری از الگوریتم های هوش مصنوعی، بازاریابان می توانند رفتارهای مشتری، ترجیحات و روندهای نوظهور را با دقت بی نظیری فهمیدن کنند. این نه تنها استراتژی های بازاریابی ما را اصلاح می کند، بلکه ضمانت می کند که آنها به طور مؤثرتری با مخاطبان مقصد ما طنین انداز می شوند.

علاوه بر این، بازاریابان با چالش تشکیل محتوای با کیفیت بالا و فوق شخصی در مقیاس برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر و نگه داری مزیت رقابتی روبرو می باشند. ابزارهایی همانند ChatGPT راه حلی را اراعه می دهند که تشکیل محتوای سریعتر و مقرون به صرفه تر را امکان پذیر می کند. با این حال، کارایی این ابزارها به کیفیت ورودی آنها بستگی دارد. بازاریابان باید به عمد و به‌خوبی تذکرات را اراعه دهند و به‌طور استراتژیک از هوش مصنوعی برای افزایش و مقیاس‌بندی کوششهای محتوایی خود برای نتایج بهینه منفعت گیری کنند.

ادامه مطلب
جمع آوری ۲۰۸ هزار محصول آرایشی قاچاق و تقلبی از بازار - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

در بین انقلاب مبتنی بر هوش مصنوعی، نگرانی ها در رابطه جابجایی شغل، به اختصاصی در بین نویسندگان محتوا، هم چنان ادامه دارد. با این حال به جای این که هوش مصنوعی را یک تهدید بدانیم، باید آن را به گفتن یک همکار که پتانسیل انسانی را تحکیم می کند، در بغل بگیریم. بازاریابانی که از هوش مصنوعی منفعت گیری می‌کنند، عملکردها را بهبود می‌بخشند و تعامل های با مشتری را بالا می‌برند، و آنها را معنادارتر و تاثیرگذارتر از همیشه می‌کنند.

بازاریابی که در رقابت پیشرو است

به گفتن یک رشته، بازاریابی فقط در رابطه ترویج محصولات یا خدمات نیست. این در رابطه انتقال قیمت ها، باورها و ماهیت یک برند است. به این ترتیب، تیم های بازاریابی یک مسئولیت و زمان منحصر به فرد برای رهبری مسئولیت در حمایتاز گنجاندن دارند. تاثییر عمیق برند یک شرکت بر پیروزی آن را فهمیدن می کند. مستثنی کردن استعدادها یا ممانعت از رشد شغلی بر پایه جنسیت، نژاد، قومیت، پیشینه، یا هر عامل تبعیض‌آمیز دیگر، شرکت را از دیدگاه‌های متنوع محروم نمی‌کند. وجهه برند را خدشه دار می کند. این چنین اقداماتی پیامی را در رابطه قیمت های شرکت، خواه به عمد یا غیر به عمد، ارسال می کند.

ادامه مطلب
کارکرد نوروزی دستگاه‌های امدادی و خدماتی استان تهران برسی می‌شود_تاشکن

جمع بندی

به این علت قسمت‌های بازاریابی باید مربی باشند. آنها باید در خط مقدم باشند، از روشهای گوناگون استخدام حمایتکنند، محیط‌های کاری فراگیر را تحکیم کنند، و مطمعن حاصل کنند که هر کمپین در داخل و خارج، منعکس‌کننده دنیایی است که ما در آن زندگی می‌کنیم و آرزوی تشکیل آن را داریم. با این کار، برند را بالا می برند و استانداردی را برای کل سازمان و صنعت تعیین می کنند. آینده بازاریابی روشن، پویا و پر از پتانسیل است. در اینجا پذیرفتن این روندها و تشکیل مسیری برای نوآوری، شمول و پیروزی است.

انتهای نوشته/ منبع



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها