خوش آمدید

بسته خبری صداوسیما

بسته خبری صداوسیما|فصل تازه «رحیل» از شنبه اغاز می بشود / انتصاب تازه در تلویزیون


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، سریال «رحیل» فصل دوم خود را از روز شنبه در شبکه سه اغاز خواهد کرد. انتصاب مدیر تازه تامین برنامه شبکه یک، فیلمی با مضمون غزه در شبکه نمایش، آماده شدن مستند «کابوس ژنرال»، مسابقه جنایی «سرنخ» فراخوان داد و پخش ناگفته‌های بهرام عظیمی درمورد کاریکاتور و انیمیشن به همراه جزئیات در ادامه آمده است:

فصل تازه سریال «رحیل» از ۴ آذر به روی آنتن شبکه سه

فصل دوم سریال «رحیل« از شنبه ۴ آذر ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. این سریال ۳۴ تکه ۴۰ دقیقه‌ای است که شنبه تا چهارشنبه به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

سریال «رحیل» با داستانی تاریخی- ماجراجویانه حدفاصل قاجار تا پهلوی را زیر ذره‌بین برده؛ امتداد داستان توطئه‌هایی را دربرمی‌گیرد که شاهزاده‌ای خوش‌طینت به نام محا را دربرگرفته؛ او از یک سو دل به معشوق خود اصلان داده و از نظر دیگر زمان خان است که در پی جادوی همسرش بیتاج، خاطرخواه او شده. سلسله قاجار در شرف فروپاشی است و محا باید راه نجاتی برای خود و اندرونی بیابد.

از جمله بازیگران این سریال؛ حمیدرضا آذرنگ، ثریا قاسمی، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی، هومن برق‌نورد، فرخ نعمتی، کاظم هژیرآزاد، ریحانه رضی، علی عباسی‌زاده، مریم کاویانی، هانیه غلامی، مرحوم حسام محمودی می باشند.

انتصاب مدیر تازه فراهم برنامه شبکه یک

طی حکمی از سوی میثم مرادی بیناباج، محمد شهبازی به سمت «مدیر واحد تامین برنامه شبکه یک سیما» منصوب شد.

در بخشی از حکم انتصاب محمد شهبازی آمده است:

«انتظار می‌رود با دقت به رویکردها و راهبردهای تحولی سازمان و دیگر اسناد بالادستی ابلاغی، در عرصه بازنمایی چهره واقعی ملت قهرمان، مقاوم و پیشروی ایران اسلامی، تشکیل زمان برای بازنمایی تولیدات کیفی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سراسر سرزمین، هم افزایی و تعامل فعال و سازنده با اداره کل فراهم برنامه خارجی، برنامه‌ریزی فصلی و سالیانه برای تامین محتوای غنی در مناسب‌ها و رویدادهای ملی و دینی، هم‌افزایی با گروه‌های برنامه‌ساز، مدیریت پخش و دیگر واحدهای ستادی شبکه، منفعت‌مندی از اندوخته غنی آرشیو شبکه برای بازتولید برنامه‌های آرشیو محور، پیگیری و هماهنگی مستمر با حوزه ‌های ذیربط در جهت پیشتازی کیفی برنامه‌های تأمینی شبکه، انجام برنامه‌ریزی به موقع و طراحی و نظر جدول پخش مشابه برای مناسبت‌ها کوشا باشید.»

ادامه مطلب
برد نفس گیر گرایی برای کسب سهمیه المپیک

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

شهبازی دانشجوی دکتری مدیریت رسانه، نویسنده و پژوهشگر حوزه مدیریت، رسانه و علوم ارتباطات است و پیش از این مدیر مطرح و برنامه شبکه امید، مسئول مانیتورینگ و رصد محتوا و مسئول بازبینی در اداره کل فراهم و رسانه بین الملل سیما و این چنین فعال حوزه نشر و کتاب بوده است. این چنین عضویت در شورای تخصیص تامین برنامه صداوسیما، تهیه کنندگی، نویسندگی و مشاوره در تشکیل برنامه از دیگر فعالیت‌های وی است.

میثم مرادی بیناباج این چنین در این حکم از زحمات امین سردارآبادی در زمان تصدی این مسئولیت سپاس کرد.

فیلم «فرحه» در قاب نمایش

شبکه نمایش چهارشنبه ۱ آذر همزمان با سالروز پیروزی غزه در جنگ ۸ روزه فیلم «فرحه» به کارگردانی دارین سلام را روی آنتن می‌برد.

فیلم «فرحه» ساعت ۱۹ پخش می‌بشود.

داستان فیلم «فرحه» در روستای الطنطوره در شمال فلسطین اشغالی و برای دختری ۱۴ ساله با همین نام رخ می‌دهد که او در روزهای طویل از یک انباری ناظر اتفاقات وحشتناکی است که توسط گروه‌های رژیم صهیونیستی و با همراهی افسران انگلیسی نسبت به یک خانواده فلسطینی انجام می‌بشود.

ادامه مطلب
همه چیز درمورد مناظره‌های پزشکیان و جلیلی_تاشکن

علی سلیمان، اشرف برهم، کرم طاهر، سمیرا اسیر از بازیگران این فیلم‌اند.

فیلم «فرحه» چهارشنبه شب ساعت ۱۹ پخش می‌بشود و بازپخش آن روز پنجشنبه ساعت‌های ۸ صبح و ۱۳ خواهد می بود.

تنظیم زمان شبکه امید با «تقویم ماه می»

فیلم سینمایی «تقویم ماه می» با گویندگی ۳۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل فراهم و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. این فیلم سینمایی در گونه ماجراجویی، خانوادگی و علمی ـ تخیلی محصول روسیه در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه امید سیما پخش بشود.

مدیر دوبله این سینمایی ناهید امیریان است. مهناز آبادیان، زهره اسدی، فاطمه اکبری، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، کریم بیانی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، سمیه رهنمون، شیرین روستایی، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، سحر صحامیان، مهسا عرفانی، نغمه عزیزی‌پور، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، حسن کاخی، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، ملیکا ملک‌نیا، مونا همایی‌پور و ناهید امیریان صداپیشه‌های این تاثییر بوده‌اند.

این سینمایی درمورد گلِب، پسر بچه‌ نوجوانی است که سپس از نوشتن تاریخی بر روی سنگ باقی‌مانده از دوران تمدن مایا، به همراه دو دوست دیگرش (یورا و لینا) به قبل می‌رود. آنها باید به طریقی راه رسیدن به زمان حال را اشکار کنند.

داستان این فیلم که مخاطب کودک و نوجوان دارد، در ژانر ماجراجویی، علمی ـ تخیلی ساخته شده است، و با محوریت سه شخصیت نوجوان که به زمان قبل باز می‌گردند. فیلم راجع به دوستی، تسلیم نشدن در برابر مشکلات، شجاع بودن و این چنین ترمیم اشتباهات قبل است.

سفر به قبل نوجوانان با تلاش آنها برای تحول قبل‌شان همراه می‌بشود اما آنها طی فیلم می‌فهمند که این چنین چیزی حتی با سفر به قبل ممکن نیست و در واقع به این فهمیدن می‌رسند که زندگی تقلب بردار نیست و تنها راه واقعی در زندگی، درستکاری و پایبندی به اخلاق است.

ادامه مطلب
بودجه صندوق بیماری‌های خاص در سال ۱۴۰۳ باید ۲ برابر بشود - تاشکن

سازندگان این مفاهیم عمیق را در قالب داستانی سرگرم‌کننده به مخاطب کودک و نوجوان القا می‌کنند و به همین خاطر فیلم می‌تواند هم مخاطب کودک را سرگرم کند و هم برایش آموزنده باشد.

واحد جستجوی اداره کل فراهم و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این تاثییر را برعهده داشته و بعد از طی مرحله های قبول و تخصیص (اشکار شدن شبکه پخش‌کننده)، نسخه مهم را تهیه و فراهم کرده و اکنون بعد از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است بعد از آماده‌سازی از شبکه‌ امید، برای مخاطبان پخش بشود.

مستند «کابوس ژنرال» آماده نمایش شد

مستند «کابوس ژنرال»، محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح، به زودی روی آنتن رسانه ملی می‌رود.

مستند «کابوس ژنرال» به کارگردانی مهدیه رضائی، تهیه‌کنندگی احسان حجتی و نویسندگی احسان حجتی و داوود مرادیان با پشت سر گذاشتن آخرین مرحله های فنی آماده نمایش شد.

این چنین از پوستر این تاثییر که تازه ترین محصول تشکیل شده در گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح است، رونمایی شد.

قصه «کابوس ژنرال» روایتی از یک سرنوشت ا‌ست که فاتح جنگ جهانی دوم، سال‌ها قبل از وقوع آن هشدار داده می بود. این مستند مسیری را به عکس کشیده است که یک سرزمین توانست روی پای خود بایستد و به خود اتکا کند؛ قصه‌ای بر بستر تاریخ از مردمانی که پیج خم روزگار درسی شد برای ساختن قدرتی که بتوانند از خود محافظت کنند.

عوامل این پروژه عبارت هستند از؛ تهیه‌کننده: احسان حجتی، کارگردان و تدوینگر: مهدیه رضائی، نویسندگان: احسان حجتی و داوود مرادیان، پژوهشگر: احسان حجتی، آرشیویاب: مهدیه رضایی، حسام ابوالحسنی و مرضیه بکان، نریتور: محمد صراف، موشن گرافیست: سیروان مهدوی و اصلاح رنگ و نور: مهدی اولادوطن.

مستند «کابوس ژنرال» به زودی از تلویزیون پخش خواهد شد.

مسابقه جنایی «سرنخ» فراخوان داد

شبکه نسیم برای علاقه‌مندان به شرکت در سری تازه مسابقه «سرنخ» فراخوان داد.

ادامه مطلب
اپل و سامسونگ جایگاه اول شاخص رضایت مشتریان آمریکا را تصاحب کردند

علاقه‌مندان به حل مسائل جنایی و معمایی می‌توانند به سایت برنامه «سرنخ» به آدرس www.sarenakhtv.ir مراجعه و در آزمون آن شرکت‌ کنند.

از طرفی در فصل دوم «سرنخ» تمهیداتی برای شراکت بینندگان همزمان با پخش برنامه اندیشیده شده است که به‌زودی خبر‌رسانی خواهد شد.

این چنین مخاطبان شبکه نسیم می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود درمورد مسابقه «سرنخ» را با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۰۵۶، به خبر گروه برنامه‌ساز آن برسانند.

پخش یک سریال عاشقانه کره‌ای از تلویزیون

سریال «کیمیاگر» درامی عاشقانه و اجتماعی محصول ۲۰۱۱ کره جنوبی است که روایتی از فساد و انهدام قیمت‌های اجتماعی و اخلاقی در بازار رقابت پول و اقتصاد را به عکس می‌کشد.

داستان این فیلم روایت زندگی کیم دو هیون است؛ پسری که در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمده و بزرگ شده و سختی‌های تعداد بسیاری را پشت سر گذاشته است. مادرش او را در سختی بزرگ می‌کند و وقتی که دوهیون در دانشکده حقوق در حال تحصیل است، مادر را از دست می‌دهد. او در دانشگاه به گفتن یکی از بهترین دانشجویان مشغول تحصیل می‌بشود و به جستوجو شغلی آینده‌دار است و طی همین مسیر با خانواده‌ای زیاد متمول آشنا می‌بشود؛ سپس از مدتی به گفتن وکیل این خانواده اغاز به کار می‌کند ولی درمی‌یابد آن‌ها ثروت خود را به وسیله کارهای خلاف و پول‌شویی پیدا کرده‌اند. رؤیاهای او برای زندگی صلح آمیز با نامزدش (لی یونگ یون) در این زمان تحول می‌کند و … .

در این سریال هنرمندانی همچون جانگ هایوک (کیو دو هیون)، لی مین جونگ (لی یونگ یون)، کیم هی ایه (یو این هه)، نو مین وو (یو میونگ جون) و… به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال «کیمیاگر» به کارگردانی کانگ شین هیونگ، از اواخر هفته آینده‌ هرشب ساعت ۲۱:۲۰ به روی آنتن شبکه دو می‌رود.

مختصر از آثار جیم کری روی آنتن شبکه تهران

مستند تامینی«کمدین» پنج‌شنبه ۲ آذر ماه ساعت ۱۵:۴۰ با پخش سکانس‌هایی دلنشین و دیدنی از آثار جیم کری، هنرمند کانادایی روی آنتن می‌رود.

ادامه مطلب
واردات دارو با ۱۳ درصد افت به ۲.۳ میلیارد دلار رسید+ جزییات - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

در مستند دیدنی«کمدین» قرار است سکانس‌های دیدنی همرا با لبخند از آثار برگزیده و برتر جیم کری تقدیم نگاه مخاطبان بشود. 

جیم کری متولد ۱۷ ژانویه ۱۹۶۲در کاناداست. این بازیگر آمریکایی کانادایی از سال ۱۹۷۷ و وقتی‌ که تنها ۱۵ سال سن داشت فعالیت هنری خود را اغاز کرد و زیاد سریع توانایی زیاد بالای خود در بازیگری را به همه نشان داد.

با این که با شنیدن نام جیم کری یاد فیلم‌های کمدی او خواهیم افتاد اما درمیان بهترین فیلم‌های او، فیلم‌هایی جنایی و درام نیز وجود دارد. “چطور گرینچ کریسمس را دزدید”، “وقتی‌که طبیعیت فرا می‌خواند”، “سونیک خارپشت”، “پنگوئن‌های آقای پاپر”، “بتمن برای همیشه”، “سرگذشت ناگوار”، “داستان‌های لمونی اسنیکت”، “پسر کابلی”، “دوستت دارم فیلیپ موریس” و… تنها تعدادی از آثار دیدنی و دلنشین جیم کری است.

ناگفته‌های بهرام عظیمی درمورد کاریکاتور و انیمیشن

رادیو صبا برنامه «لیموترش» را با وجود بهرام عظیمی (کارتونیست و کارگردان انیمیشن) روی آنتن می‌برد.

بهرام عظیمی دوم و سوم آذرماه مهمان برنامه «لیموترش» رادیو صبا است و به گفتن نکاتی درمورد هنر، طنز، کاریکاتور، کارتون و انیمیشن خواهد پرداخت.

«لیموترش» برنامه‌ای است که با مقصد پرداختن به طنزقدیم و تازه راهی آنتن صبا می‌بشود. این برنامه با آیتم های «لطیفه‌های رسیده، شعر طنز، شوخی شوخی و طنزستان» پخش می‌بشود.

این برنامه در قسمت «طنزستان» میزبان طنزپردازان می‌بشود، دوم و سوم آذرماه این برنامه میزبان بهرام عظیمی کار کارتونیست و کارگردان انیمیشن سینمایی «تهران۱۴۰۰» می‌بشود.

از جمله آثار بهرام عظیمی می‌توان به «انیمیشن‌های تبلیغاتی راهنمایی و رانندگی» (سیاساکتی و داوودخطر)، انیمیشن‌های «آقای ایمنی» (حسن خطرناکه حسن)، انیمیشن‌های سه بعدی «بابابرقی» اشاره کرد. 

برنامه «لیموترش» با اجرای مهدی فرج‌اللهی و تهیه‌کنندگی مهدی استاداحمد دوم و سوم آذر ساعت ۱۵ روی موج رادیو صبا اف‌ام‌ردیف۱۰۵.۵مگاهرتز روی آنتن می‌رود.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها