خوش آمدید

رأی کمیته استیناف AFC اعلام شد/ پیگیری سپاهان در CAS

رأی کمیته استیناف AFC اظهار شد/ پیگیری سپاهان در CAS

به نقل از خبرگزاری برنا از اصفهان، جلسه کمیته استیناف AFC به طور ویدئوکنفرانس برای رسیدگی به تجدیدنظرخواهی باشگاه سپاهان در خصوص تصمیم کمیته انضباطی AFC برای دیدار سپاهان-الاتحاد راه اندازی شد.

بعد از اتفاقاتی که در جریان دیدار لغو شده فولاد مبارکه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان رقم خورد، تیم حقوقی باشگاه سپاهان در دو مرحله لوایح خود را جهت اراعه به رکن قضایی AFC آماده نمود.

در نخستین جلسه AFC برای رسیدگی به این پرونده، که با گفتن جلسه Hearing یا استماع شناخته می‌بشود، ادله طرفین نقل گردید.

بعد از آن، کمیته انضباطی AFC رأی زیاد سنگین خود علیه سپاهان را در تاریخ ۱۱ آبان انتشار کرد و در پی آن باشگاه سپاهان به طور رسمی خواست تجدیدنظر در رأی را به کمیته استیناف AFC ارسال نمود.

ادامه مطلب
تکلیف سریال رضا شفیعی جم روشن شد_تاشکن

به جستوجو آن، امروز طی جلسه‌ای که جهت رسیدگی به این خواست تجدیدنظر برگزار شده می بود، مجدداً مبانی حقوقی نقل شده در رأی صادره مورد بررسی واقع گردید. وکیل ایتالیایی و تیم حقوقی باشگاه سپاهان نیز ادله متقن خود را بر پایه وقایع پرونده، قوانین بین المللی و مهم‌تر از همه، رویه‌های مراجع قضائی در خصوص موارد شبیه بین‌المللی اراعه نمودند.

ساعاتی بعد از برگزاری این جلسه، کمیته استیناف AFC با ارسال نامه‌ای رسمی، تجدیدنظرخواهی سپاهان در خصوص رأی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا را رد کرد.

ادامه مطلب
کمیته حالت استقلال را ۵۰۰ میلیون جریمه کرد

ملزوم به ذکر است باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بعد از دریافت عرصه‌های صدور رأی (GROUNDS)، در دادگاه عالی ورزش(CAS) پیگیر احقاق حقوق خود در این عرصه خواهد شد.
انتهای مطلب



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها