خوش آمدید

از مردم عذرخواهی می‌کنم/بازی خیلی خوبی بود و به بچه‌ها تبریک می گویم

از مردم عذرخواهی می‌کنم/بازی زیاد خوبی می بود و به بچه‌ها تبریک می گویم


سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان:

حسین عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ابراز داشت: از مردم عذرخواهی می‌کنیم. در هر صورت بازی زیاد خوبی می بود و به بچه‌ها تبریک می گویم. ممنون از فیفا که این چنین رویدادهایی گذاشته که این چنین بچه‌هایی را به همه معارفه کنیم.

ادامه مطلب
برنامه تلویزیونی 15 دقیقه ای نامزدهای انتخابات لغو شد_تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج


​، حسین عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بعد از ناکامی روبه رو مراکش و حذف از جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی او گفت: به تیم مراکش تبریک می‌گویم، تیم زیاد خوبی بودند. آن‌ها توانستند در دقایق پایانی به تساوی برسند و در ضربات پنالتی برنده شوند.

او در ادامه گفت: بچه‌های ما زیاد خوب بودند و با فشاری که روی آن‌ها می بود، در این چند روزی که در مسافرت بودیم سختی زیاد می بود. از شهری به شهر دیگر ۳ ساعت مسافرت داشتیم و یک پرواز ۲ ساعته هم داشتیم ولی حریف ۵ روز تقریبا اینجا می بود و همه تمریناتشان اینجا برگزار شد.

عبدی درمورد این رویارویی و ناکامی شاگردانش او گفت: اسم این بازی را بازی اشک‌ها و لبخندها می‌گذارم چون که یک بر صفر جلو بودیم، بازی مساوی شد و در پنالتی ناکامی خوردیم. اگر بچه‌های ما کمتر خسته بودند احتمالا نتیجه فرد دیگر رقم می‌خورد. در هر صورت بازی زیاد خوبی می بود و به بچه‌ها تبریک می گویم. ممنون از فیفا که این چنین رویدادهایی گذاشته که این چنین بچه‌هایی را به همه معارفه کنیم.

ادامه مطلب
کادر فنی با لیاقت و بازیکنان ارزنده تیم ایران در جام جهانی نوجوانان خاطرات خوبی از خود به ثبت رساندند

عبدی با عذرخواهی از طرفداران تیم ملی او گفت: از مردم عذرخواهی می‌کنیم و امیدوارم در آینده کاری انجام بدهیم که این مردم گرامی لایق آن می باشند.​




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها