خوش آمدید

نمایشگاه تک سامیت

نمایشگاه تک سامیت با محوریت مد و فناوری و حمایتمدیران ماشین برگزار شد


طی روزهای تازه، نمایشگاه تک سامیت با محوریت مد و فناوری با نمایش تازه‌های این حوزه برگزار شده است. این اتفاقات در مجموعه رایزن برقرار شده و مدیران ماشین نیز یکی از حامیان آن به حساب می اید. چهره‌های شاخص طراحی لباس و تأثیرگذاران بر روال مد، در این نمایشگاه وجود گسترده‌ای دارند. علاوه‌براین، شرکت‌ها و افراد فعال در حوزه تبلیغات و بازاریابی نیز در نمایشگاه تک سامیت شرکت کرده‌اند. ورکشاپ‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی نیز بخشی از رویدادهای دیگر این نمایشگاه می باشند.

وجود کراس‌اوورها در نمایشگاه تک سامیت

شرکت مدیران ماشین به‌گفتن یکی از حامیان مهم اتفاقات تک سامیت، نسل تازه کراس‌اوورهایش را به این نمایشگاه آورده است. این کراس‌اوورها با مفهوم کراس‌لایف یا زندگی متقاطع به بازار اراعه شده‌اند. مدیران ماشین با اراعه خودروهای جدیدش به همراه شعار کراس‌لایف، تصمیم دارد تا از یک تولیدکننده اتومبیل به شرکت اثرگذار بر جریان مد تبدیل بشود. به این علت خودروهای ام‌وی‌ام تنها یک اتومبیل نیستند، بلکه مفهومی از مد و استایل را به نمایش می‌گذارند.

ادامه مطلب
ماجرای هشدار برای کبرا11 و حرکت های شگفت بهمن هاشمی_تاشکن
نمایشگاه تک سامیت با محوریت مد و فناوری و حمایتمدیران ماشین برگزار شد ۱۴

یقیناً این نخستین‌بار نیست که مدیران ماشین به‌گفتن حمایتکننده یک نمایشگاه ایفای نقش می‌‌کند. پیش از این نیز مدیران ماشین مسابقات طراحی لباس بر مبنای ام‌وی‌ام X33‌ کراس را برگزار کرده می بود. علاقه‌مندان وجود گسترده‌ای در این رقابت داشتند و یقیناً یکی از نفرات برگزیده موفق شد جایزه سفر به چین را از سوی مدیران ماشین کسب کند. همکاری این برند با دانشگاه علم و فرهنگ نیز قسمت فرد دیگر از کوششهای مدیران ماشین برای تأثیرگذاری بر جریان مد است.

در جریان اتفاقات تک سامیت، به نفرات برتر مسابقه طراحی مسکات (Mascot) که توسط ام‌وی‌ام برگزار شده می بود، جوایزی اهدا شد. پیش از این نیز مدیران ماشین رویدادهای متنوع فرهنگی-ورزشی همانند کاپ تنیس مدیران ماشین و سری مسابقات اسکی را برگزار کرده می بود. تمرکز مدیران ماشین بر رویدادهای ربط با مشتریان، عکس برند این خودروساز را در ذهن مشتریان تحول خواهد داد.

ادامه مطلب
بحران داروخانه‌ها در اغاز سال تازه/ گمان قطع همکاری با بیمه‌ها - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن
آخرین مطالب



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها