خوش آمدید

سند موسیقی در آستانه تصویب قرار گرفت

سند موسیقی در اغاز تصویب قرار گرفت

به نقل از گروه فرهنگ و هنر برنا؛ جلسه شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی با وجود وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای هنر و اعضای شورای هنر صبح امروز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

اسماعیلی این چنین او گفت: الزام دارد که به منظور تدوین اسناد تئاتر، هنرهای تجسمی، سینما و مد و لباس کمیته‌های تخصصی با وجود دستگاه‌های مربوط، شخصیت‌های حقیقی حوزه‌های تخصصی و تشکل‌های هنری صنفی راه اندازی بشود و این اسناد تدوین بشود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصرار بر جایگاه شورای هنر به گفتن بهترین محفل برای مطرح مسائل و الزام‌های فرهنگ و هنر و همفکری در این عرصه او گفت: تحول در اقتصاد فرهنگ و هنر از برنامه‌های جدی دولت در این دوره است و تلاش می‌بشود با فعال کردن اقتصاد فرهنگ و هنر و تحکیم انگیزه‌ها برای فعالیت در این حوزه، هنرمندان را مورد دقت قرار دهیم.

ادامه مطلب
سپس از مرگ چه اتفاقی برای بدن انسان می افتد؟_تاشکن

در این جلسه مطرح نشان ایران فرهنگ به گفتن طراحی و استقرار نظام برسی و رتبه بندی محصولات فرهنگی و هنری اراعه شد و بعد از گفتن نظرات اعضا مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد باتعیین شورای سیاستگزاری، آیین نامه این مطرح تدوین بشود.

مطرح نشان ایران فرهنگ با برسی آثار فرهنگی مبتنی بر معیارهای فرهنگی و هنری ایرانی اسلامی برای تشکیل عرصه انتخاب و خرید آگاهانه محصولات فرهنگی و هنری به گفتن حق مصرف کننده و مخاطب تدوین شده است و می‌تواند برای انتخاب محصولات فرهنگی به افراد جامعه پشتیبانی کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
هوش مصنوعی ترجمه تماس‌های گلکسی S24 در تلفنهای دیگر نیز کار می‌کند

این چنین در جلسه شورای هنر، مریم جلالی (معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی) گزارشی از عمل های این معاونت در یک سال و نیم تازه اراعه کرد و با تشریح حالت صنایع دستی سرزمین در حوزه‌های تشکیل، پرورش هنرمند، اشتغال، بازار، صادرات، عمل های دولت و قوانین ملزوم او گفت: صنایع دستی پیشران هویت بنیان پیشرفت ایران است و ظرفیت بسیاری برای اشتغال و اقتصاد سرزمین دارد و سند تحول مقداری و بهبود کیفی بازار صنایع دستی به همین منظور تدوین شده است.

این چنین ماده واحده طراحی و اجرای بازارهای هنرهای تجسمی به طور ملی و استانی به منظور تشکیل فضایی برای اراعه و فروش آثار هنرمندان سرزمین به طور فراگیر و ماده واحده دهکده فناوری‌های نرم، صنایع فرهنگی و خلاق سرزمین نقل و به تصویب رسید. ضمناً در این جلسه شورای هنر نقل و تصویب و مقرر شد سیاست‌ها و ضوابط این دو ماده واحده توسط کارگروه‌هایی در شورای هنر تدوین بشود.

ادامه مطلب
فیس آیدی زیر نمایشگر به گمان زیادً در آیفون 18 پرو در سال 2026 اراعه می‌شود_تاشکن

این چنین در این جلسه به نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گفتن رییس شورای هنر و تصویب اعضای شورا، محمد حسین ایمانی خوشخو مجدد به گفتن دبیر شورای هنر انتخاب شد.

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها