خوش آمدید

تحول در کاهش اتلاف انرژی در بخش خانگی با طرح تعویض بخاری‌های فرسوده

تحول در افت اتلاف انرژی در قسمت خانگی با مطرح معاوضه بخاری‌های فرسوده


به نقل از خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، ذخیره‌سازی گاز تامین پایدار و یقین گاز برای صنایع را حتی در دوره‌های افزایش مصرف در قسمت خانگی ضمانت می‌کند. صنایع برای عملیات خود به شدت به گاز متکی می باشند و هرگونه وقفه یا افتمی‌تواند تبدیل تاخیر در تشکیل، افزایش هزینه‌ها و افت رقابت بشود.

ذخیره‌سازی گاز با افت تأثیر افتگاز و نوسانات قیمت مرتبط، راه حلی مقرون به صرفه برای صنایع اراعه می‌دهد. صنایع می‌توانند گاز را در دوره‌هایی با تقاضای کم و قیمت‌های پایین ذخیره کنند و به آن‌ها امکان دسترسی به گاز را با هزینه پایدار و بالقوه کمتر در دوره‌های تقاضای بالا و افزایش قیمت‌ها می‌دهد. این مزیت هزینه به صنایع اجازه می‌دهد تا سودآوری خود را نگه داری کنند، عملیات خود را بهینه کنند و بودجه خود را به طور موثرتری برنامه ریزی کنند.

ادامه مطلب
هفت میلیون ماشین فرسوده در سرزمین تردد می‌کنند!_تاشکن

این چنین ذخیره‌سازی گاز تداوم تشکیل صنعتی را در طول سال ضمانت می‌کند، حتی در فصول سرد که مصرف گاز توسط خانوار‌ها افزایش می‌یابد. صنایع می‌توانند برای تامین انرژی مورد نیاز خود به گاز ذخیره شده تکیه کنند و از اختلالات تشکیل اجتناب کنند و سطح تشکیل ثابت را نگه داری کنند. این تداوم تشکیل علتافزایش رقابت پذیری صنایع، نگه داری سهم بازار و پشتیبانی به رشد اقتصادی می‌بشود.

مقرون به صرفه بودن ذخیره‌سازی برای صنایع

آخرین مطالب
ادامه مطلب
دوربین آیفون 16 پرو به گمان زیادً در روبه رو نور شدید عکس‌های بهتری ثبت می‌کند_تاشکن

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در او گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری برنا با اشاره به مبحث مطرح معاوضه بخاری‌ها در سرزمین و افت ۱۰ میلیارد متر مکعبی گاز پیرو این عمل، اظهار داشت: یکی از موضوعات در قالب ناترازی گازی مربوط به مصرف بهینه انرژی در سرزمین است.
وی اصرار کرد: ما در قسمت کمبود‌های گازی باید به سمت بهینه سازی مصرف گاز حرکت کرده و مطرح معاوضه بخاری‌ها می‌تواند مصارف در این قسمت را دچار تغیرات چشم گیری کند که جهت افت ۱۰ میلیارد مترمکعبی گاز در قسمت گرمایش خانگی خواهد شد.

تحول در کاهش اتلاف انرژی در بخش خانگی با طرح تعویض بخاری‌های فرسوده
این نماینده مجلس شورای اسلامی با گفتن این که حتما معاوضه بخاری‌ها پر مصرف برای دولت به صرفه است، فرمود: از این طریق می‌توان به راحتی جلوی مصرف بی حد و اندازه گاز در فصول سرد را سال را گرفت؛ به این علت رفتن به سمت معاوضه بخار‌های پر مصرف می‌تواند علتصرفه جویی عمده در قسمت گاز بشود.
وی در آخر اصرار کرد: معاوضه بخاری‌های غیراستاندارد و پرمصرف هم علتکاهش مصرف گاز خواهد شد و هم علتمی‌بشود تا انرژی قسمت صنعتی به طور کامل فراهم بشود و می‌توانیم نیاز صنایع عمده سرزمین را از محل افت اتلاف انرژی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی حاصل از معاوضه بخاری‌ها تامین کنیم.

ادامه مطلب
نوشیدنی‌های شیرین گمان ابراز «فیبریلاسیون دهلیزی» را زیاد تر می‌کنند

تحول در کاهش اتلاف انرژی در بخش خانگی با طرح تعویض بخاری‌های فرسوده

انتهای مطلب/ 

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها