خوش آمدید

تاریخ معرفی، پیش‌خرید و عرضه سری گلکسی S24 فاش شد

تاریخ معارفه، پیش‌خرید و اراعه سری گلکسی S24 آشکار شد


چند روز پیش افشا شد که سامسونگ تصمیم دارد از سری گلکسی S24 در ژانویه ۲۰۲۴ (دی‌ماه ۱۴۰۲) رونمایی کند. سامسونگ طبق معمولً یک ماه دیرتر از این بازه وقتی پرچمدارهای تازه خود را معارفه می‌کند. اکنون اطلاعات جدیدی از زمان دقیق رونمایی از گلکسی S24 و تاریخ پیش‌خرید و اراعه آن انتشار شده است.

بر پایه گزارش نشریه کره‌ای The Elec، به نظر می‌آید سری گلکسی S24 در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۷ دی ۱۴۰۲) در سن خوزه کالیفرنیا معارفه خواهد شد. طبق معمولً سامسونگ هرساله اتفاقات Galaxy Unpacked خود را در نیویورک برگزار می‌کرد، اما اتفاقات Galaxy Unpacked 2024 برای معارفه گلکسی S24 در کالیفرنیا، زادگاه محصولات اپل، برگزار خواهد شد.

بر پایه همین گزارش، مشتریان می‌توانند گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی‌ماه) پیش‌خرید کنند. دستگاه‌های پیش‌خرید شده از ۲۶ تا ۳۰ ژانویه (۶ تا ۱۰ بهمن‌ماه) به دست مشتریان خواهند رسید. مشتریانی نیز که نمی‌خواهند پیش‌خرید کنند، می‌توانند از تاریخ ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن) سری گلکسی S24 را بخرند.

ادامه مطلب
مشخصات کامل و تصاویر گلکسی A35 سامسونگ آشکار شد
تاریخ معارفه، پیش‌خرید و اراعه سری گلکسی S24 آشکار شد ۱۴

قیمت احتمالی سری گلکسی S24

درحالی‌که قیمت سری گلکسی S24 تا این مدت اشکار نشده است، انتظار می‌رود سامسونگ قیمت‌های سری تازه خود را شبیه سری گلکسی S23 نگه داری کند. این بدان معناست که قیمت گلکسی S24 به گمان زیادً از ۹۰۰ دلار اغاز بشود؛ بدین ترتیب قیمت احتمالی گلکسی S24 پلاس ۱۰۰۰ دلار و گلکسی S24 اولترا ۱۲۰۰ دلار خواهد می بود. پیش از این آشکار شده می بود که گلکسی S24 اولین تلفن هوش مصنوعی سامسونگ خواهد می بود که دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی گسترش‌یافته داخلی این شرکت است. انتظار می‌رود این شرکت بیکسبی قدیمی خود را به Galaxy AI تحول نام دهد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ماکت‌های سری گلکسی S24 از طراحی آشنای آن‌ها خبر می‌دهد + عکس

سامسونگ سان‌فرانسیسکو در ایالات متحده آمریکا و سئول در کره جنوبی را به گفتن مکان‌های احتمالی اتفاقات معارفه گلکسی اس ۲۴ در نظر گرفته می بود، اما درنهایت به علت همکاری نزدیک با گوگل و رقابت با اپل، تصمیم به برگزاری این اتفاقات در سن خوزه گرفت. گمان دارد این شرکت برای بهبود درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، گلکسی S24 را دو هفته سریعتر از تاریخ هرساله اراعه کند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها