خوش آمدید

مهمترین ویژگی یک پرستار صبر و متانت او در برابر بیماران است

با اهمیت ترین ویژگی یک پرستار صبر و متانت او در برابر بیماران است


به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، با وجود در منزل آمنه خاتونی، پرستار نمونه شاغل در مرکز آموزشی و درمانی ولایت، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و تقدیم هدیه به وی، خاطر نشان کرد: پرستاری، اندوخته‌ای معنوی است و مطابق روایات و آموزه‌های دینی، اگر فردی به حالت یک بیمار رسیدگی کند، بهشت جایگاه او خواهد می بود و به یقین پرستاران، اجر و پاداش دنیوی و اخروی را از آن خود خواهند کرد.

آمنه خاتونی، پرستار نمونه، ضمن سپاس از وجود نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین؛ حضرت زینب (س) را الگوی خود دانست و خواستار پیگیری مشکلات همکاران خود درخصوص قانون تعرفه گذاری و بسیار خاص شد.

آیت‌الله عابدینی،دکتر عبداله کشاورز،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، دکتر حمیدرضا قافله باشی،رئیس مرکز آموزشی و درمانی ولایت و جمعی از مدیران، بعد از دیدار با این پرستار، در قسمت‌های مراقبت‌های اختصاصی و آنکولوژی مرکز آموزشی و درمانی ولایت وجود یافتند و با اهدای گل از پرستاران تشکر کردند.

ادامه مطلب
امیدواریم دعای خیر مردم پشت تیم ملی باشد

در آخر این برنامه، دکتر کشاورز، معاون درمان دانشگاه، درخصوص پرداخت معوقات پرستاران در روزهای آتی، قول مساعد داد.

انتهای مطلب

 



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها