خوش آمدید

علی مسعودی با «بدل» در ده ونک/ حضور شهرام قائدی و چند طناز شناخته شده دیگر

علی مسعودی با «بدل» در ده ونک/ وجود شهرام قائدی و چند طناز شناخته شده دیگر


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، چندی پیش مهدی نقویان به تازه‌هایی از چرخه تشکیل سیمافیلم و ساخت سریال‌های تازه تلویزیونی اشاره کرد که در کنار تنوع دیگر ژانرها، ورود جدّی به حوزه طنز و کمدی قابل دقت می بود. اغاز پیش تشکیل «زیرخاکی» و تصویربرداری فصل پنجم «نون‌خ» و این چنین مذاکرات جدّی با «پایتخت» از مثالهای این اتفاق است. 

نقویان به این مسئله اشاره کرد که ما الان خوشبختانه غیر از «زیرخاکی» و «نون‌خ»، «پایتخت» را هم در حال مذاکره داریم و این چنین برآوردها از روال کار سریال «طنز بدل» به‌کارگردانی علی مسعودی مشخص می کند این سریال به نوروز امسال می‌رسد، علاوه بر آن «قول مردونه» و «ماه عسل» دو سریالی است که فیلمنامه بسیار‌ای دارند که در مرحله پیش‌تشکیل و انتخاب عوامل قرار دارد. ما برای رونق کمدی‌سازی در تلویزیون برنامه جدّی داریم و ان‌شاءالله بتواند روی آنتن خودش را نشان دهد.

ادامه مطلب
اپل انگارً روی نسل تازه مک‌بوک پرو با تراشه M4 کار می‌کند

این آمار و رقم های و اتفاقات خوشایند و امیدوارکننده است. پیگیری‌ها مشخص می کند سریال «بدل» علی مسعودی این روزها در ده ونک تصویربرداری می‌بشود. جمعی از بازیگران طنز در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند؛ بازیگرانی که پیش از این هم با علی مسعودی در پروژه‌های دیگر از جمله سریال «نوروز رنگی» همکاری داشته‌اند. 

شهرام قائدی یکی از بازیگران به نامِ این پروژه به حساب می‌آید یا هادی عامل هاشمی که در «نوروز رنگی» به ایفای نقش پرداخت. ساعد هدایتی که با بازی در سریال‌های مهران مدیری زیاد تر شناخته می‌بشود این روزها در «بدل» تلویزیون نیز بازی می‌کند و سپس از زمان‌ها «دنگ و فنگ روزگار» و «ارثیه پدری» برمی‌گردد. 

آخرین مطالب
ادامه مطلب
جزئیات غنی سازی قوت غالب مردم/ افزودنی های نان کامل - تاشکن

اشکان اشتیاق که این روزها سریال «دردسرهای عظیم» او از تلویزیون مجدد پخش می‌‌بشود و آخرین کارهای او به «بوتیمار» و «پلاک ۱۳» برمی‌گردد اکنون قرار است با این سریال مجدد به آنتن نوروزی برگردد. در این راستا چند بازیگر تازه هم معارفه خواهد شد که از جمله آن می‌توان به فرزانه سهیلی و پریسا مقتدی اشاره کرد. 

پیگیری‌ها مشخص می کند خوشمزگی‌های سریال مخاطب را به «نوروزرنگی» می‌برد اما فضای سریال امروز است و ماجرای تحول انسان را در فضایی طنز به نمایش درمی‌‌آورد.

علی مسعودی همچون کارهای دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در ۲۶ تکه آماده پخش خواهد شد. 

با وجود این که مهدی نقویان این سریال را به گفتن سریال طنزِ تلویزیون معارفه کرده و سریالی همچون «نون‌خ۵»، «رستگاری» که سریال نوروز و ماه رمضان به حساب می‌آید از گوشه و کنار هم مجموعه‌های فرد دیگر نقل خواهد شد که به آنتن نوروز و رمضان خواهند رسید.

ادامه مطلب
گالیله از نظریات خود صرف‌نظر کرد

باید دید تصمیم تلویزیون با تحول در نظام پخش برای چیدمانِ ترکیب نوروزی خود دو سریال طنز هر شبی و یک سریال ماورایی (رستگاری) و یک سریال فاخر در شبکه‌های یک و سه سیما به طور دو روز آخر هفته (پنجشنبه و جمعه) پخش درنظر می‌گیرد یا ترکیب به طوری دیگر انتخاب می‌بشود؟

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها