خوش آمدید

شرایط فروش شاهین اتوماتیک از سوی سایپا اعلام شد + جدول آبان‌ماه 1402

شرایط فروش شاهین اتوماتیک از سوی سایپا اظهار شد + جدول آبان‌ماه ۱۴۰۲


گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش شاهین اتوماتیک،‌ ساینا S و کوییک S را خبرداد. این شرایط فروش از نوع اراعه با قیمت قطعی و موعد تحویل سریع است. این چنین همه خودروهای این شرایط فروش تنها با رنگ سفید در اختیار کاربر قرار گرفته‌اند. این شرایط فروش به‌طور هم‌زمان برای متقاضیان عادی و متقاضیان مطرح جوانی جمعیت اظهار شده است.

نخستین خودروی اراعه‌شده در شرایط فروش سایپا،‌ شاهین اتوماتیک است. این ماشین با قیمت تقریبی ۶۴۲ میلیون تومان در اختیار مشتریان قرار دارد. شاهین اتوماتیک از پیشرانه شبیهی با نسخه دنده‌ای منفعت می‌برد؛ به این علت هم چنان موتور M15 توربوشارژر را زیر کاپوت این ماشین خواهید دید. در قسمت انتقال قوت، گیربکس اتوماتیک CVT ماموریت تحول شدت ماشین را بر مسئولیت دارد. شاهین اتوماتیک خودرویی تازه در بازار محسوب می‌بشود و تا این مدت برای اظهارنظر در رابطه کیفیت آن سریع است. بااین‌حال، دور از انتظار به‌نظر می‌رسد که ترکیب موتور توربوشارژر هشت‌سوپاپ و گیربکس CVT نتیجه جذابی داشته باشد.

ادامه مطلب
قیمت شاهین اتوماتیک برای فروردین 1403 افزایش یافت + جدول_تاشکن

شرایط فروش شاهین اتوماتیک و دو محصول دیگر:

ماشین قیمت رنگ موعد تحویل
شاهین اتوماتیک ۶۴۱,۷۱۸,۰۰۰ سفید ۹۰ روزه
ساینا S با استاندارد ۸۵گانه ۳۳۰,۴۹۰,۰۰۰
کوییک S ۲۸۱,۵۹۰,۰۰۰

دیگر خودروی حاضر در بخشنامه سایپا، ساینا S با استانداردهای ۸۵گانه است. به این علت انتظار داریم تا این نسخه از ساینا S به همراه سیستم کنترل پایداری در اختیار مشتریان قرار گیرد. ملزوم به ذکر است که خودروی قبلی این شرایط فروش یعنی شاهین اتوماتیک، از ابتدا با سیستم کنترل پایداری در اختیار مشتریان قرار دارد.

درنهایت آخرین خودروی حاضر در بخشنامه سایپا، کوییک S‌ است. یقیناً امکان پذیر این ماشین به استانداردهای ۸۵گانه تجهیزنباشد، چرا که در بخشنامه سایپا این پسوند به نام ماشین اضافه نشده است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
شرایط فروش کوییک GXL از سوی سایپا اظهار شد + جدول آذرماه 1402

همه خودروهای حاضر در شرایط فروش سایپا با موعد تحویل ۹۰ روزه در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. به این علت در صورت تکمیل وجه، خودروی ثبت‌نامی را در آخر سال جاری یا نخستین روزهای سال ۱۴۰۳ تحویل خواهید گرفت.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها