خوش آمدید

توضیح صدا و سیما درباره تعمیرات یکی از بناهای این سازمان/انتقال و تجمیع دلیلی بر پایان فعالیت باشگاه خبرنگاران نیست

بسته خبری صداوسیما| یک فیلم دوبله شده تازه با «همه فن حریف» تازه رسیدند


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، تلویزیون یک فیلم دوبله شده تازه را به آنتن شبکه سه می‌رساند، شبکه نمایش فیلم قدیمی مجید مجیدی را اختصاصی روز جهانی کودک پخش خواهد کرد و این چنین سری تازه «همه فن حریف» و مستندی در شبکه آموزش از راه می‌رسند. 

جزئیات این خبرها را در ادامه بخوانید:

«جنگجویان فردا» به شبکه سه می‌رسند

فیلم سینمایی «جنگجویان فردا» با گویندگی ۲۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. این فیلم سینمایی در گونه ماجراجویی، اکشن و علمی تخیلی محصول هنگ کنگ در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه سه سیما پخش بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
نگاهی به گزارش کارکرد سوپرمارکت اسنپ؛ فروش در محله‌ای با ۷ میلیون نفر جمعیت_تاشکن

مدیر دوبله این سینمایی امیر حکیمی است. شیلا آژیر، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، دانیال الیاسی، ناهید امیریان، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولائی، محمدرضا حسینیان، علی اصغر رضایی نیک، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، پریا شفیعیان، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، امیر منوچهری علی همت مومیوند و امیر حکیمی صداپیشه های این تاثییر ماجراجویی بوده‌اند.

خلاصه روایت این تاثییر از این قرار است که: چند نفر به سرقت یک طلا فروشی می‌روال. یک مامور مخفی پلیس و مادر یکی از اعضا در جریان سرقت کشته خواهد شد و فرزند آن مادر عمل به انتقام‌گیری از تک تک اعضا می‌کند.

این تاثییر یک فیلم اکشن و علمی تخیلی پرخرج و زیاد خوش ساخت از سینمای چین است که داستانی مهیج و صحنه های اکشن زیاد جذابی دارد که نمود های اختصاصی آن هم خوب از کار درآمده و هم همانند برخی دیگر فیلم های شبیه به حد افراط نیست که مخاطب را زده کند. فیلم در چین و هنگ کنگ پرفروش بوده و برنده ۶ و نامزد ۱۴ جایزه از جشنواره های گوناگون شده است.

ادامه مطلب
جیمز وب یک «جت استریم» غول‌پیکر را در سیاره مشتری کشف کرد! + عکس

واحد جستجوی اداره کل فراهم و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این تاثییر را بر مسئولیت داشته و بعد از طی مرحله های تایید و تخصیص (اشکار شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه مهم را تهیه و فراهم کرده و اکنون بعد از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است بعد از آماده سازی از شبکه‌ سه، برای مخاطبان پخش بشود.

«بچه‌های آسمان» به شبکه نمایش می‌آیند

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

شبکه‌ نمایش سیما دوشنبه ۲۹ آبان همزمان روز جهانی کودک فیلم سینمایی «بچه های آسمان» را پخش می‌کند.

فیلم سینمایی «بچه های آسمان» به کارگردانی مجید مجیدی ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پسری به نام علی کفش‌های خواهرش را گم می‌کند. از آنجایی که زهرا کفش فرد دیگر ندارد و پدر هم توانایی مالی خرید کفش نو را ندارد، قرار می‌گذارند که صبح‌ها زهرا کتانی علی را بپوشد و ظهر علی با کتانی به مدرسه برود. با وجود تلاشی که زهرا برای به‌موقع رساندن کفش‌ها می‌کند، اما علی هر روز دیر به مدرسه می‌رسد تا این که …

ادامه مطلب
تا وقتی که باشگاه‌ها مثل همه جای دنیا درآمدزایی نکنند، این مشکلات وجود خواهند داشت

رضا ناجی، میرفرخ هاشمیان، بهاره صدیقی، نفیسه جعفر محمدی، فرشته سرابندی، کمال میرکریمی و بهزاد رفیعی در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم «بچه های آسمان» دوشنبه شب ساعت ۱۹ پخش می‌بشود و بازپخش آن روز یکشنبه ساعت‌های ۸ و ۱۳ خواهد می بود.

«شهر به شهر» همراه با شبکه آموزش

مستند «شهر به شهر» شبکه آموزش سیما به تهیه‌کنندگی شهرام قدیری و کارگردانی محسن دانشور، با وجود در شهرهای گوناگون سرزمین بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری را به عکس کشیده و نوجوانان نخبه هر شهر را معارفه می‌کند.

مستند «شهر به شهر»، یکی از تازه ترین تولیدات شبکه آموزش سیما است که هم اکنون در مرحله تصویربرداری در شهرهای گوناگون ایران است.

مستند «شهر به شهر» تلاش دارد با سفر به شهرها و استان های گوناگون کشورعلاوه بر به عکس کشیدن بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری به معارفه نوجوانان نخبه سرزمین که توانسته‌اند در قسمت‌های گوناگون دانش بنیان اختراعات خود را به ثبت برسانند او گفت‌وگویی صمیمی داشته باشد.

ادامه مطلب
شرایط فروش اقساطی جک J4‌ در آذرماه نیز برقرار خواهد می بود + جدول

این چنین این مستند قرار است، همراه نخبگان داخل شهرهای گوناگون شده و به معارفه اماکن تاریخی بپردازد.

به حرف های محمد غفاری، مدیر تامین برنامه شبکه آموزش «شهر به شهر» در هر استان بنا به پتانسیل های هر منطقه بخشی از فرهنگ و تمدن و توانایی های هر شهر را برای مخاطب معارفه می‌کند.

 این مستند در ۴۰ تکه ۳۰ دقیقه‌ای در حال تشکیل است و گروه پیشرو تشکیل در حال بازدید و هماهنگی‌های ملزوم با استان‌های گوناگون سرزمین می باشند.

مستند «شهر به شهر» به تهیه کنندگی شهرام قدیری و کارگردانی محسن دانشور و به خواست فراهم برنامه شبکه آموزش سیما در دست تشکیل است.

فصل دوم «همه فن حریف» به زودی در قاب شبکه ورزش

فصل دوم برنامه «همه فن حریف» که یک مسابقه استعدادیابی در رشته ورزشی  کشتی است به زودی به روی آنتن شبکه ورزش سیما خواهد رفت.

ادامه مطلب
بهترین بازی های کم حجم برای کامپیوتر

توانایی موفق فصل نخست این مسابقه استعدادیابی در شبکه ورزش که برندگان آن به تیم ملی راه یافتند و اتفاقا با کسب مدال های رنگارنگ افتخارآفرینی کردند، مسئولان شبکه ورزش سیما را بر آن داشت تا این بار به طور جامع‌تر عمل به تهیه فصل دوم این برنامه کنند.

«همه فن حریف» با فراخوان از سراسر سرزمین تلاش می کند تا توانایی های ناب کشتی سرزمین را تحت یک مسابقه تلویزیونی با وجود بزرگان و مربیان تیم های ملی مشتی شناسایی کند.

تشکیل انگیزه و شناسایی توانایی های رشته ورزشی کشتی اهداف مهم برنامه «همه فن حریف» شبکه ورزش است.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها