خوش آمدید

باشگاه پرسپولیس درباره پرونده لوکادیا اطلاعیه صادر کرد

باشگاه پرسپولیس درمورد پرونده لوکادیا اطلاعیه صادر کرد




یورگن لوکادیا،مهاجم هلندی پرسپولیس که به علت فسخ قرارداد یک‌طرفه، ایران را ترک کرده می بود، مورد شکایت این باشگاه قرار گرفت و محکوم شد. این بازیکن طی اراعه لایحه‌ای، اقداماتی را برای به تعویق انداختن این حکم انجام داد.

ادامه مطلب
فهرست بازیگران «لاک‌پشت» کامل شد/ ارایه نسخه نهایی به «فیلم فجر»


به نقل از

خبرگزاری موج،


باشگاه پرسپولیس درمورد پرونده یورگن لوکادیا اطلاعیه‌ای به این شرح صادر کرد:

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس که با عقد قراردادی به تیم فوتبال پرسپولیس مدام می بود، در ۲۷ آذر ۱۴۰۱ تهران را به مقصد کشورش ترک کرد و قرارداد خود را به طور یک‌طرفه فسخ نمود.

باشگاه پرسپولیس از لوکادیا و باشگاه چینی به علت فسخ یک‌طرفه و ترک سرزمین و این چنین قرارداد غیرقانونی، به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا شکایت کرد.

در تاریخ ۱۲ مهر ۱۴۰۲ و با اظهار فیفا، باشگاه چینی و لوکادیا در پرونده شکایت پرسپولیس محکوم شدند و این بازیکن موظف شد تا ظرف ۴۵ روز، ۳۲۴ هزار و ۲۰۰ دلار به حساب باشگاه پرسپولیس بابت فسخ غیرقانونی قرارداد خود پرداخت کند.

ادامه مطلب
کمیته انضباطی به بداخلاقی کنعانی زادگان عکس العمل نشان داد

امروز شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ آخرین روز مهلت لوکادیا بابت پرداخت این مبلغ به حساب باشگاه پرسپولیس است اما این بازیکن برای توقف روال پرونده، خواست شرح تفصیلی رای را نموده که این نوشته نشان دهنده این است که می‌خواهد پرونده را به CAS ببرد. در این صورت و در هر دو مورد که بخواهد پرونده را به CAS  ارجاع دهد یا ندهد، زمان رسیدگی متوقف خواهد شد.

قسمت بین‌الملل باشگاه پرسپولیس طی مکاتباطی که انجام داده است، پیگیر این نوشته خواهد می بود که آیا این بازیکن، برای استنیاف خواهی، پرونده را به دادگاه عالی ورزش می‌برد یا این که رای فیفا را قبول می‌کند و اگر قبول کند، مجددا شمارش زمان، اغاز خواهد شد و باید در زمان و مهلت مقرر، آن مبلغ را پرداخت کند.

ادامه مطلب
پسران استقلال به شما افتخار می کنیم!




آیا این خبر سودمند می بود؟





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها